Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä metodilla päätät sen milloin menet suihkuun?

Vierailija
15.03.2026 |

Haisteletko kainaloita vai menetkö tietyn ajan välein joka tapauksessa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltasella. En haistele itseäni.

Vierailija
2/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta samaan aikaan, se on osa iltarutiiniani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla menen suihkuun kun olen noussut sängystä. Suihku toimii siirtymäriittinä päivän toimien aloittamiseen. Samalla pesen hampaat ja laitan päivävaatteet päälle. Illalla sama toisinpäin: menen käyn suihkussa ennen sänkyyn menoa, hampaiden pesu kuuluu tähänkin.

Vierailija
4/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen suihkuttamaan siinä vaiheessa kun munat jo haisevat kaalikeitolta.

Vierailija
5/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siltä tuntuu. Kainalot mulla ei haise,ne on turrutettu umpeen apteekin dödöllä jo vuosia sitten.

Vierailija
6/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarkka rutiini, jonka mukaan toimin. 19:30 illallinen, 20:00 suihkuun. 21:00 olen sängyssä, jotta saan tarpeeksi unta ennen kuin pitää herätä aamulla 5:30. Tämä siis silloin kun on päivävuoro 7-15 töissä.

Vierailija
7/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kruunaa ja klavaa kuten Sinäkin.

Vierailija
8/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu ja joka ilta.

Vierailija
9/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku uusavuton, joka tarvitsee neuvoja tähänkin?

Vierailija
10/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koklaan kantapäästä, se kertoo luotettavasti, 

Vierailija
11/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olen seksin jäljiltä möhnässä tai kuntoilun jäljiltä hikinen.

Normipäivänä siis 1-2 suihkua.

Vierailija
12/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu hikiseltä/likaiselta. Jos on toimistopäivä, käyn aamulla suihkussa. Etäpäivänä saatan  vain peseytyä lavuaarin ääressä, varsinkin jos tiedän että olen menossa töiden jälkeen lenkille tai jumppaan, joiden jälkeen tietenkin käyn suihkussa.  Kyllä yleensä kerran päivässä tulee käytyä, tai tarvittaessa kaksi kertaa.

Vierailija
13/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuiva iho. Suihku kuivattaa sitä entisestään. En siksi käy suihkussa joka päivä. En kuitenkaan haise hielle.

Vierailija
14/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

METODILLA SUIHKUUN ?

Mitä se tarkoittaa että mennään metodilla suihkuun. Tehdäänkö vessa, ja kauppareissuun myös toimintasuunnitelma. Entä onko ns B-plääni. Roskapussin vienti, miten menetellään. Voiko sen vaan käydä viemässä.

Saako/ joutuuko käyttämään konsulttiapua, esim vessapaperin valintaan. Et kai vaan sinäkin ole käynyt aina suihkussa väärin.

Vierailija
15/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Tarokorteista.

Vierailija
16/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

METODILLA SUIHKUUN ?

Mitä se tarkoittaa että mennään metodilla suihkuun. Tehdäänkö vessa, ja kauppareissuun myös toimintasuunnitelma. Entä onko ns B-plääni. Roskapussin vienti, miten menetellään. Voiko sen vaan käydä viemässä.

Saako/ joutuuko käyttämään konsulttiapua, esim vessapaperin valintaan. Et kai vaan sinäkin ole käynyt aina suihkussa väärin.

Kaikkiin asioihin tehdään toimintasuunnitelma (tämä on sitä kuuluisaa metatyötä). Kauppaankin mennessä on ensin päätettävä jo se, että mihin kauppaan yleensäkään menee.

Vierailija
17/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää työelämässä ja käyn suihkussa 3-4 kertaa viikossa ja niistä 2 kertaa uimahallilla, jossa käyn kuntosalilla. Koska ihoni kuivuu herkästi en saippuoi ihan joka kerta suihkussa koko vartaloa vaan vain jalat ja kainalot, muutoin pelkkä vesisuihku. Jalat ja kainalot pesen päivittäin illoin ja aamuin sekä tietysti intiimit paikat ja kesäkuumalla suihkussa käyntejä voi olla enemmänkin. Epäilyttää vähän ikäisteni hygienian hoito, kun kertovat käyvänsä suihkussa vain 1-2 kertaa viikossa ja siinä ne pesut sitten taitavat ollakin.

Vierailija
18/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistelen sormia pyllyn sivelyn jälkeen. 

Vierailija
19/19 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

METODILLA SUIHKUUN ?

Ai kauhee, tää alkoi naurattaa! Roskapussin vientiin plan B. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan