Hesarissa esitelty flippausasunto Lohjalla. Miksi noin erikoisia sisustusratkaisuja?
Ihan hienosti rempattu mutta jos on tarkoitus myydä niin miksi laittaa kovin "persoonallisia" tapetteja tai haastavan väriset (tässä tapauksessa viininpunaiset) keittiökalusteet?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Pari asuntoa olen myynyt ja oma taktiikka ollut erottautuminen. Suurin osa tarjonnasta on kuitenkin aika samaa. Kaikkia ei voi miellyttää ja yhä suurempi osa haluaa muuttaa sisään ilman mitään omaa remppaa. Itselle tämä taktiikka on toiminut.
Tätä just tarkoitin, kun sanoin, että erottuu muista. Toki mulla ei ole kokemusta asuntojen myymisestä, mutta tuli vain mieleen, että erikoisempi ratkaisu saa myös monen miettimään, miltä just meidän koti näyttäisi tuolla. Minäkään en siis erityisemmin tykännyt tuosta viininpunaisesta keittiöstä, vaikka värien ystävä olenkin. Mutta kyllä se ainakin saisi vakavasti pohtimaan, näkisinkö itseni tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno asunto. Kiva että joku valitsee jotain muuta vaikka meneekin myyntiin. Ainoa mistä en tykännyt ollenkaan oli seinän kaato keittiön ja oh välistä.
Me muutama vuosi sitten ostettiin vastarempattu asunto jossa oli ilmeisesti nykymuotiin ns rohkeat tapetit ja meille se oli ehdoton etu.Tottakai on mahdollista että löytyy just se joku joka tykkää isoista palmuista tapetissa ja räikeänvärisistä keittiönkaapeista mutta paljon todennäköisempää on että ne eivät ole ostajaehdokkaan ykköstoiveita.
Myyntiin remontoidessa ymmärrän just ja just tuon ajatusmaailman, mutta yleistä on myös se että omaa asuntoa remontoidessa laitetaan sitä neutraalia ja haaleanvaaleaa (vaikka mieli vähän tekisi jotain muuta) siltä varalta että se miellyttää jotain tuntematonta tulevaa ostajaehdokasta JOS joutuu joskus myymään. Se on aika surullista.
Joo en minäkään omassa kodissa ymmärrä tuollaista mutta tätä ei koskaan tehty itselle.
Tämä myyjä ehkä ymmärsi sen, että ostajat eivät ole mikään ho .m-.ogeeninen sisu-st. . uslehtiporukka, vaan makuja on monia.
(Miksi tämäkin viesti meni moderoitavaksi?)
No jos toi ois jossain Helsingissä mutta Lohjalla tuskin on pilvin pimein ostajia
Eihän se tarvitse kuin yhden ostajan
Jonka löytyminen vaikeutuu huomattavasti kun 95% ei kiinnostu pöljien ratkaisujen takia. Koska kilpailua on vähemmän, laskee myös saatava hintakin.
Tuo ratkaisujen pöljyys on aivan subjektiivista. Minä voin ihan käsi sydämellä sanoa pitäväni tuosta kovasti, ja olisin potentiaalinen ostaja jos asuisin Lohjalla.
Tarkoitan tässä sitä, että tekee hyvää välillä kokeilla ja nähdä jotain uutta. Olen toi eka vastaaja joka osti remontoidun asunnon. Yksi huone oli tapetoitu tummansinisävyisellä tapetilla, enkä ollut yhtään sinisen ystävä. Sen nähdessäni eka ajatus oli että toi pitää vaihtaa. Jonkun aikaa asuttua ja tuota tapettia katseltua siitä tulikin yksi lempihuoneista ja se sopii sinne tosi hyvin, jos olisin itse valinnut tilaan tapetin olisin katsellut vaan niitä omia lempivärejäni.
Tää on kai epäsuosittu mielipide ja pidän ehkä keskimääräistä värikkäämmästä sisustuksesta mutta tällainen kokemus itselläni.