Sinä nainen joka pakottaa siivoamaan!
Mahdatko sä olla tietoinen siitä että kaikki pakotus toimii täsmälleen päinvastoin kuin olisi tarkoitus
Kommentit (76)
Kaikille inttäjille jotka itsepäisesti jaksavat väittää että miksi pitäisi siivota, minulla on teille tarjota kolme vaihtoehtoa:
1. Hankkia puoliso joka on niin tyhmä tai alistuva tai omistautunut tai uhrautuva tai kaikkia edellämainittuja ja nakittaa taikka pakottaa tämä siivoamaan olemalla itse edesvastuuton possu. Kaikista paras jos teette tämän vielä puhumatta asiaa kunnolla auki, että se on oletus ja itsestäänselvyys että puoliso siivoaa.
2. Hankkia niin paljon rahaa että on varaa palkata siivoaja. Tämä vaihtoehto ei sovi laiskoille tai huono-onnisille.
3. Elää siinä p a s k a n keskellä, todennäköisesti yksin koska kukapa sitä laiskaa p a s k a a jaksaisi katsella.
Saa vapaasti valita näistä.
Olen nainen jonka miehellä oli tapana olla vähän väliä suutuksissaan kun en koskaan imuroi tai luuttua. Hän tekee näitä, mä oon irtoroskalle ja pinttymille ihan sokea. Aloin maksaan kuukausisiivoojan (alle 200e meidän kokoiseen kämppään) ja ostaan ikkunanpesut. Irtainta älyän laittaa paikalleen ja tiskaria/pyykkinaruja operoida.
Enää ei ikinä tapella siivoamisesta :) Ilolla maksan jollekin joka sitä rahaa tarvii enkä väsyneenä työviikosta mieti lauantaisin pitääkö jynssäillä pönttöjä...
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jonka miehellä oli tapana olla vähän väliä suutuksissaan kun en koskaan imuroi tai luuttua. Hän tekee näitä, mä oon irtoroskalle ja pinttymille ihan sokea. Aloin maksaan kuukausisiivoojan (alle 200e meidän kokoiseen kämppään) ja ostaan ikkunanpesut. Irtainta älyän laittaa paikalleen ja tiskaria/pyykkinaruja operoida.
Enää ei ikinä tapella siivoamisesta :) Ilolla maksan jollekin joka sitä rahaa tarvii enkä väsyneenä työviikosta mieti lauantaisin pitääkö jynssäillä pönttöjä...
Joopa joo.
Suttupekka-Laiskajaakko, onko sitten kiva asua p@skoittuvassa kämpässä pinttyvän lian keskellä? Muuta luolaan asumaan, siellä voisit elää huoletonta luolamiessinkkuelämääsi. Vuokralaiseksi en kaltaisiasi huolisi, kun normaali siisteyden pito tuntuu olevan sinulle ylivoimainen vaatimus. Kai jaksat sentään pyyhkiä oman takapuoles vessassa käydessäsi?
se on pakotat, ei pakottaa
mene takaisin kouluun
Toivottavasti yksikään nainen ei suostu enää miehen jälkiä siivoamaan. Jokainen siivotkoot omat sotkunsa.
Minulta vain yksi kommentti, ulkomuistista
nro #51. Ilman tuplavokaalia.. 🙃
[Olin kympin äikkäläinen].
Voisiko olla joku kateellinen savolaisnainen
kiusaamassa ja kirjoittamassa tahallaan tuplaväliviestejä? Haisee todella vahva kiusatrollaus ja ryhmäpeukutus.
[Kämpässäni käyneen miehen vaimo?]
Voi jestas mitä nàrsismiluukutusta kåstona.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen osaa käydä kaupassa, tehdä ruokansa, tiskata, pestä vaatteensa ja pestä astiansa sekä imuroida, mopata lattiat ja pyyhkiä pölyt. Siis siivita OMAT sotkunsa.
Varmaan osaa siivota, mutta miksi pitäisi?
Minkä ikäinen olet?
Kuuluun iättömien ja ajattomien ihmisten joukkoon.
Ja kirjoitustaidottomien.
Rapatessa roiskuu. Tietää, että vastapuolelta on argumentit loppu, kun aletaan jankkaamaan yksittäisistä kirjoitusvirhestä.
Ei minulta yksikään langan viesti.
Joku trôllaa tehden tahallaan tuplavälejä/
tuplavokaaleja jne? Näen, miten
hän tarkoitushakuisesti haluaa kaikin keinoin saada minut näyttämään typerykseltä.
[Psykópaatit toimivat juuri näin.
Äidinkielen arvosanani ollut kouluajan
10, olen tämän maininnut].
Eilen kiusana jäätävä päänsärky,
kipuläâkkeitä en käytä.
SáDisti-sana tuli (otsan jyskyttäessä)
eilisessä tekstissä sáSistina, pahoittelen.
En editoi haudanvakavalla
pieteetillä, koska mikä tahansa
ketju voi olla kadonnut minuuteissa.
Oma someni tulee olemaan
vimpan päälle hiottu. Ei varmasti
kiiretuplavälejä kuntolaitteen selästä.
Huomenta.
- E -
____
Uusinta.
🔴Huomio!
à, é ja ô-vokaalien käyttö:
Ne ovat tarkoituksellisesti
tekstissäni
> møderoinnin ohittamiseksi.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen osaa käydä kaupassa, tehdä ruokansa, tiskata, pestä vaatteensa ja pestä astiansa sekä imuroida, mopata lattiat ja pyyhkiä pölyt. Siis siivita OMAT sotkunsa.
Varmaan osaa siivota, mutta miksi pitäisi?
Minkä ikäinen olet?
Kuuluun iättömien ja ajattomien ihmisten joukkoon.
Eli henkisesti seiskaluokalla, fyysisesti keski-ikäinen kurppa
Sama nainen. I bet.
Nimittää kurpaksi itse
itselleen vastaten.
Tekaisi koko setin + ryhmäpeukut
Savon poppoolta.
Nyt haisee sankasti <🧦> mustana.
Kahvittelemattomuus_KIN
taitaa kaivertaa?
Kuka ei-Asperger/Asperger mielii kahvitréffata kàteellista kaksinaamaista,
joka juoruaa selän takana toisen
ulkonäköä kulmat kurtussa
arvostellen? Ei ko. hlö(t) taida olla
minua koskaan edes nähneet, mutta
haluaa nöyryyttää minua näillä
vähättelyillään? Olisi täysin luonnotonta
istua kahvipöytään, kun tietäisi toisen
osapuolen vain tuijottavan kaveria kilpailuhenkisessä vertailussa vikoja
hänestä etsien ja juoruja
eteenpäin kerrottavaksi lypsäen.
Kun tietää, että moraali on
näytön perusteella rappioalhainen;
kirjoittaa kunnianloukkauksia
naapuristaan Vauvalla?
Mikäli tämä sàdismimuilutus jatkuu -
seuraavalla kerralla kerron
julkisuuteen kunnan nimen.
Vielä en kohteliaana ja diplomaattisena
sitä ole tehnyt, vaan tarkoin varonut
ulkopuolisten kunnon kansalaisten loukkaamista. Kunnioitanhan
paikkakuntaa
syvästi isovanhempieni kotikuntana.
Kiltteydellä ei valitettavasti
(näköjään) voita yhtään mitään.
Armollisuuttasi aletaan
vain hyväksikäyttää > armotta!
'Ei se mitään rikøsilmoa
kumminkaan tee.'
Koprøfiilit ja kàteellisét
senkun yhä digiulostavat vinhaan tahtiin.
Kiitosrunoa talon uusille raiteille
katalysoineelle Teräsnaiselle eivät he
kuitenkaan halunneet kirjoittaa.
Kukaan ei myöskään ole vielä
ilmoittautunut korvausten maksajaksi.
x
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti yksikään nainen ei suostu enää miehen jälkiä siivoamaan. Jokainen siivotkoot omat sotkunsa.
Jokainen oma asia siivoaako vai jättääkö siivoamatta.
Ällöttävää mennä puolison luo käymään kun elää siellä läävässään kaiken paskan keskellä. Ei kuulemma haittaa, vaikka astiat on homeessa, ei pidä huolta omasta hygieniastaan, peitto ja tyyny likaiset ym.
Vierailija kirjoitti:
mene takaisin kouluun
Jep, ap ei osaa siivota eikä kirjoittaa, kuka tuollaisen helmen onkaan saanut itselleen, ihan kateeksi käy🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene takaisin kouluun
Jep, ap ei osaa siivota eikä kirjoittaa, kuka tuollaisen helmen onkaan saanut itselleen, ihan kateeksi käy🥰
Kyllä ap:lla oikea idea. Ihmiset ovat lähes järjestäänsä tylsiä ilonpilaajia, jotka vain vaativat ja vaativat. Se ei kuitenkaan ole mikään peruste muuttaa omaa tyyliä ja alistua. Liian kliinisestä ja steriilistä kämpästä puuttuu lisäksi kotoisa fiilis.
Lisäksi täällä ei voi olla koskaan varma poistuuko keskustelu ja koska poistuu. Totta kai se johtaa siihen, ettei kaikkia viestiä tarkasteta kymmeneen kertaan siksi, että jossain saattaa olla ylimääräinen kirjain tai jostain saattaa puuttua yksi kirjain.