Mies palautti kaljatölkkejä 2 täyttä jätesäkillistä
Kommentit (26)
Minäkin olen joskus palauttanut säkkikaupalla esim. työpaikan juhlien tai saunailtojen jälkeen.
Nykyään heitän ne roskiin, ennen vein kauppaan, mut enään ei kiinnosta eikä jaksa.
Voi kamala sitä kuumotusta, kun lähtee useamman pussin kanssa kauppaan ja rukoilee, ettei törmää keneenkään tuttuun. Pahin skenaario, jos on syöttämässä Pirkka oluttölkkejä koneeseen ja joku tulee No mutta heiiiiii.😅
Kaljoittelu kannattaa. Saa hyvät rahat.
Meilläpäin yliopiston nuoret palauttaa säkettäin, ollut jotkut bileet.
Mullakin on säästöjä. Yksi jätesäkillinen ja kaksi muovikassillista:D
Vierailija kirjoitti:
Nykyään heitän ne roskiin, ennen vein kauppaan, mut enään ei kiinnosta eikä jaksa.
Kai laitat sentään metallin keräykseen?
Tutulla oli häkki varastossa jätesäkki mihin keräsi löytyneet pullot ja tölkit, ei itse käyttänyt edes alkoholia. Lauantaiaamuna lähti koiran kanssa jo kuuden aikaan ulos, puistoon kiertämään, löytyi heti paljon kun puistossa on myös frisbeegolf rata. Sitähän ne tekee nämä frisbeen viskojat, tölkki tyhjäksi ja tipahtaa just siihen kädestä. Vei sen säkin parin kuukauden välein kauppaan
Keväällä niitä on läjittäin teiden varsilla.
Voisi olla eilisillan bileiden hylsyt, juhlittu isommalla porukalla.
Joku naapuri jätti kaksi jätesäkillistä tölkkejä roskikseen.
Olin köyhä syöpähoitovuosinani, korkea vuokra Helsingissä, en päässyt silloin edulliselle Hekalle. Tuloistani valtaosa meni asumiseen.
Hain kotoa rähjäiset hansikkaat ja raahasin säkit 400 metrin päässä olevaan lähikauppaan.
Pitkältä tuntunut ja rankka matka, koska olin heikossa kunnoissa, mutta tienasin 28 euroa.
Kiitos rikkaalle alkoholistinaapurille! :)
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala sitä kuumotusta, kun lähtee useamman pussin kanssa kauppaan ja rukoilee, ettei törmää keneenkään tuttuun. Pahin skenaario, jos on syöttämässä Pirkka oluttölkkejä koneeseen ja joku tulee No mutta heiiiiii.😅
Ton sais anteeksi jos olis edes ollut sandelssia. ;)
Tuossahan koirakin pääsee paljon ulos oman liikunnan ohessa, että ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismia
Sain mäkin eilenillalla ihan yksin aikaiseksi muovikassillisen tyhjiä tölkkejä.
Silloin kun keräsin. Vein joka toinen viikko 15 eurolla kauppaan. Silti niitä kerääntyi kolme jätesäkillistä. Yhden kesän aikana. Sain niitä tölkkejä naapureiltakin. Kun olin töissä viime vuonna. Meni paljon vissyä helteellä. Vaikka en kerännyt, luonnostaan tuli noukittua tölkit maasta. Ja taas oli syksyllä pari jätesäkillistä pulloja ja tölkkejä. Vasta vein kolme kauppakassillista. Lumet sulaa ja yhden lyhyen lenkin sikana. Taas on yksi muovipussi täys.
Ihmiset juo nykyisin hirvittävän paljon.
Ne voi juoda tyhjäksi.