Tyhmä valhe opinnoista
silloin kun alotin ammattikorkeaopinnot pari vuotta sitten niin häpesin jostain syystä omaa alaani/koulutusta mihin olin menossa opiskelemaan. Sittenkun kaverit kysyivät minulta että mihin menit opiskelemaan, niin sanoin hetken mieli johteesta tai jostain tyhmästä syystä että menin opiskelemaan eri alaa kuin mitä oikeasti menin. Sittenkun olin sen kerran sanonut niin en sitten enään uskaltanut kertoa totuutta ,ja siitä lähti paha kierre... kaverini eivät tiedä vieläkään kahden vuoden jälkeen, mitä oikeasti opiskelen. Nykyään en enään todellekkaan häpeä tai ole noloissani alastani vaan juuri toisinpäin, että nykyään haluisin kaikkien kaverini kovasti tietävän mitä oikeasti opiskelen. mutta asian kertominen jännittää ja pelottaa liikaa että miten he reagoisivat siihen ja se selittely mitä joutuisin kaikkille kertomaan että miksi asiasta valehtelin, niin tuntuisi erittäin nololta. En tiedä onko asia niin vakava mitä ajattelen mutta asia on pyörinyt minun päässäni koko opiskelujen ajan ja se alkaa hajottamaan. Jos joku luki kokonaan ja osaisi auttaa olisin erittäin kiitollinen.