Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista siltä että muut etenee uralla mutta itse olet vaan työläinen surkealla palkalla?

Vierailija
14.03.2026 |

Minulle on tämä tunne tullut eli olen itse ainoastaan työläisen asemassa, tienaan surkeasti eli alle 4000e/kk. Monet muut tutut etenevät uralla, heillä on osuuksia yrityksestä, heillä on varaa ostella hieno auto, varaa perustaa perhe.. jne Monet ystäväni ovat kokouksissa ja he ovat verkostoituneet mutta minä olen vain työläinen surkealla palkalla.

Itse nuukailen ja sijoitan kaiken ylimääräisen rahan että minullakin joskus olisi varaa ja että joskus minä voisin myös perustaa perheen koska en halua tehdä lapsia köyhyyteen. 

Tuntuuko teistä muista samalta koskaan?

M36

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä menestyy ainoastaan pepunnuolijat ja johtajien lapset.

Vierailija
2/3 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan säästin että oli varaa ostaa uusi auto eikä lainaa tarvinnut ottaa. Säästin 6 vuotta. Olin duunari 12 vuotta kunnes ylenin työnjohtajaksi kunnan hommissa. Olen mä silti pelkkä duunari mutta työpaikka voi mennä koska kunta suunnittelee töiden yksityistämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Just katoin että samassa firmassa missä olin töissä, olisi seuraava steppi mutta tämä olisi toisella puolen Suomea. Ja kun tietää nykyisen työttömien määrän, jätin suosiolla hakematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi