Jos lomailisin Dubaissa, pitäisin kyllä visusti omana tietonani
Perheelle tuli paha mieli, kun heitä kritisoitiin. Jospa kuitenkin pian pääsisivät taas uudestaan Dubaihin!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Dubaista ja menen kyllä uudestaan kunnes tilanne rauhoittuu.
Voi kestää kauankin -so what! Turvallisia paikkoja riittää kyllä.
Nytkin on 2 reissua varattuna ja seuraavia suunnitellaan...
👩🏻🦱valkoroska
Sen verran kiinnostaa kaltaistesi mielipiteet että en edes alapeukuta kommenttiasi.
Mutta jatka sinä omaa elämääsi ja minä jatkan omaani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Dubaista ja menen kyllä uudestaan kunnes tilanne rauhoittuu.
Voi kestää kauankin -so what! Turvallisia paikkoja riittää kyllä.
Nytkin on 2 reissua varattuna ja seuraavia suunnitellaan...
Kunhan. Kunhan tilanne rauhoittuu. Ei "kunnes".
Niin. Mitä liikkuu niiden päässä, joiden mielestä Dubai on kiva?
Voit kiukutella ihan vapaasti, ei vaikuta matkusteluuni.
Ja mitä Dubaihin tulee, se ON ihan kiva paikka. Kulttuurikokemukset haetaan tottakai jostain muualta mutta joskus lomalle riittää juurikin se mitä Dubailla on tarjota.
Ja ei mitään ongelmaa ihmisoikeustilanteen kanssa? Ei kiinnosta, kunhan itsellä on kivaa? Sitten vasta kiinnostaa, kun alkaa tulla itselle ohjusta päähän?
Ei jaksa kiinnostaa tuollaiset, äänestän lompakollani.
Ja mitä ohjuksiin tulee, juurihan kerroin että matkustan sinnepäin vasta kun se on turvallista. Siihen voi mennä useampi vuosi.
Mutta koe toki Oikeutettua Maailmantuskaa (olethan Parempi Ihminen) ihan rauhassa -ei katsos kiinnosta.
Siellä on ohjusiskuista huolimatta ollut turvallista koko ajan ja on edelleen.
Nuoren naisen on turvallista kulkea kadulla illalla ilman burkhaa?
Kyllä.
Oon ihmetellyt miksi Dubaihin matkustavista valtaosa naisista on törröhuulineen ja feikkiolemuksineen samannäköisiä.
Tuskin se haittaa jos muutamat tekoripset jäi ostamatta kun paluumatkoilta velvoitettiin ylimääräistä.
Yleisesti ottaen minä en todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka matkustavat lähi-idän maihin. Sieltä pitäisi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt miksi Dubaihin matkustavista valtaosa naisista on törröhuulineen ja feikkiolemuksineen samannäköisiä.
Tuskin se haittaa jos muutamat tekoripset jäi ostamatta kun paluumatkoilta velvoitettiin ylimääräistä.
Ei kai kuitenkaan valtaosa? Luet liikaa seiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen minä en todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka matkustavat lähi-idän maihin. Sieltä pitäisi pysyä kaukana.
Vähän samoilla fiiliksillä. Dubaissa vaan on takuuvarma lämpö ja hyvät säät siihen aikaan vuodesta kun täällä on talvi. Inhimillinen lentoaika ja aikaero. Dubai kilpailee Kanarian kanssa. Kanaria on aika nähty. Siksi Dubai kiinnostaisi. Mutta kuten sanoin, samat fiilikset, että lähi-itä ei sikäli houkuta.
"10-vuotias Amelia Tervolin alkoi taputtaa, kun lentokone vihdoin laskeutui Helsinki-Vantaan lentokentälle."
Tää hyvä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samoilla fiiliksillä. Dubaissa vaan on takuuvarma lämpö ja hyvät säät siihen aikaan vuodesta kun täällä on talvi. Inhimillinen lentoaika ja aikaero. Dubai kilpailee Kanarian kanssa. Kanaria on aika nähty. Siksi Dubai kiinnostaisi. Mutta kuten sanoin, samat fiilikset, että lähi-itä ei sikäli houkuta.
Mutta se Dubai minkä sinä näet, ei ole oikeaa Dubaita. Turistirysän ulkopuolella se on samaa p*skaa kuin muutkin lähi-idän maat.
Mä tykkään molemmista, Pariisin oopperasta sekä Dubaista. Ei ne sulje toisiaan pois.