Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis lähteä kaupoille, mutku ei jaksa! VÄSY!

Vierailija
14.03.2026 |

Hirveä moraalinen dilemma. Matkaa kaupalle 500m, mut se on nyt aivan liikaa.

Väsyttäää ja laiskottaa. 

Robotillakin voisi tilata, mutta se nyt on vaan jotenkin väärin, kun matka on noin lyhyt. 

Ja pitäähän se kassi hakea kuitenkin silti tuolta kadun varresta. 

Kuinka selviän tästä pienimmällä vaivalla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä, kävin kahdeksalta kaupassa ja äsken kuntosalilla. Ulkonakin on kaunis ilma. Miksi homehdut?

Vierailija
22/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaisin niin kirjoittaisin tästä kirjan.

Sen nimi voisi olla vaikka "Taisteluni". Mein Kampf!

Mutta tuskin jaksan. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin viideltä, kävin kahdeksalta kaupassa ja äsken kuntosalilla. Ulkonakin on kaunis ilma. Miksi homehdut?

Olen vaan niin huono ihmisenä ja löysä paska. Anteeksi. T: Ap

Vierailija
24/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljat loppu, kahvit loppu, tupakit melkein loppu. Paha paikka. 

T: Ap

reilu korvaus- niin joku kaveris heittää eteiseen romppeet- käykö, et oo sit nuuka. mutta saisit kaiken kotiin ovelle-- no, sano jooo-o

Vierailija
25/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla just nyt sama ongelma. Oon tehnyt lähtöä koko aamupäivän. Tekisi vaan mieli maata sohvalla ja katsoa sarjoja. Ja päikkäritkin olis kivat.

Mun pitäis tehdä isot kauppaostokset, koska kaapit on tyhjät. Mutta olisin mieluummin syömättä. Muu perhe sen sijaan haluaisi ruokaa. Ja joo, puolisokin voisi käydä kaupassa mutta toipuu juuri leikkauksesta.

Mun piti tilata keräily kauppatavaroille, mutta en saanut sitäkään aikaiseksi. 

Mutta nyt mä laitoin kellon soimaan 30min päähän ja sitten mä lähden. Ihan varmasti lähden, ehkä. 

Mulla ei ole siis antaa mitään järkevää neuvoa. Ruokarobottia käyttäisin jos olisi saatavilla ja ostokset tarpeeksi pienet.

Tai sitten vaan aikuinen ihminen ottaa itseään niskasta kiinni ja painuu sinne kauppaan. Näin minäkin meinaan tehdä kun kello soi, ehkä

mene jo hus hus, sitten illalla toteet- kyllä kannatti. tulee tylsä ilta muuten.

Vierailija
26/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäis lähtee kauppaan hakeen juoksukaljaa, muttei nyt jaksa juosta. Voisko tutut käydä juokseen?

mitä tarjoot- on jaksavia jos hinnasta sovitaan. saat eteiseen valmiiksi ja la ilta taattu

Vierailija
27/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin muutama viikko sitten, et olin silloinkin ollut palstalta poissa. Mielenkiinnosta avasin ja hyvä ketju (vanhoista tavoista, joita ei enää nykyään ole). Kauppaan piti lähteä, tajusin, et jos jään postaamaan, niin taas aika hujahtaa ja .... "handeli" on jo kiinni :) Päätin, et nyt läppärin kansi kiinni ja menoksi. Kävin sitten samalla ruokakaupassa, "viimeistelemässä" ne ostokset, jotka oli ed. aamuna unohtuneet.

Siinä kävellessä nainen alkoi juttelemaan, liikennevaloissa kun seistiin. Siinä n. 5-10 minuutissa tuli kyllä lähes molempien elämäntarina kerrottua :))) .... Sanoin, et anteeksi, mutta näytät jotenkin tutulta, oisko me oltu joskus samassa työpaikassa (sairaala) töissä? Paljon mahdollista (nolotti, kun jotenkin hänen kasvot ns. "soitti kelloja", mutten muista mistä).

Hän meni kotiinsa ja itse jatkoin kauppaan. Hyvä ilta siitä tuli, täällä. (baariin en jaksanut enää lähteä....).

Vierailija
28/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin muutama viikko sitten, et olin silloinkin ollut palstalta poissa. Mielenkiinnosta avasin ja hyvä ketju (vanhoista tavoista, joita ei enää nykyään ole). Kauppaan piti lähteä, tajusin, et jos jään postaamaan, niin taas aika hujahtaa ja .... "handeli" on jo kiinni :) Päätin, et nyt läppärin kansi kiinni ja menoksi. Kävin sitten samalla ruokakaupassa, "viimeistelemässä" ne ostokset, jotka oli ed. aamuna unohtuneet.

Siinä kävellessä nainen alkoi juttelemaan, liikennevaloissa kun seistiin. Siinä n. 5-10 minuutissa tuli kyllä lähes molempien elämäntarina kerrottua :))) .... Sanoin, et anteeksi, mutta näytät jotenkin tutulta, oisko me oltu joskus samassa työpaikassa (sairaala) töissä? Paljon mahdollista (nolotti, kun jotenkin hänen kasvot ns. "soitti kelloja", mutten muista mistä).

Hän meni kotiinsa ja itse jatkoin kauppaan. Hyvä ilta siitä tuli, täällä. (baariin en jaksanut enää lähteä....).

Onko sinulla kaikki Muumit laaksossa?

Vierailija
29/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään jaksaisi. Mutta lapsi tarvitsee tuotteen, joka on haettava. Ja kerta on mentävä, otan pahvi- ja muoviroskat mukaan ja vien ne samalla, vaikkei tippaakaan huvittaisi. Mutta palkitsen itseni tästä raahautumisesta ja ostan samalla sipsipussin leffailtaa varten. Eilen kävin kaupassa, mutta unohdin sipsit ja sen tuotteen lapselle. Huoh.

sipsit ihania, etennii grllimaustetut. muuten jos kun sä syöt illalla, niin huomaatko, että tulee waltavat nestepöhöt kehoon- siten kun jää paikoilles- siitä nukkumaan, ei aineenvaihduntaa jne. menee 3pv niitä sulatellessa. miten sulla..

Vierailija
30/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että minusta ei olisi ehkä hirveästi hyötyä, jos sota syttyisi?

T:Ap

Kyllä sinä sitten aktivoidut kun ymmärrät että ei ole parempia vaihtoehtoja. Vai haluatko venäjän alle?

sukattomanakin voi jossain tornissa tähystää...

Vierailija
31/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin jo aamulla kun ajattelin ettei olisi ruuhkaa... no v i t t u päinvastoin, joka hyllyllä joku hidastelija tiellä ja jonossa mummoja ja joku ärsyttävän hidas kolikoilla räknääjä. Piti maksaa 3 eri tavalla, kortilla ja jollain paskalla ja ties millä oravannahoilla. Noh, tulipahan käytyä jo nyt siellä niin ei enää tarvitse vaivautua. 

Jaksatko yleensä mitään, jos tuollaiset pikkujutut kiukuttavat noin kovasti?

32/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden ny kauppaan, joka on parin kilsan pääs. Mutta kierrän pitkänkautta, nii että tulee 7 kilsan lenkki 😄 

Vierailija
33/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että minusta ei olisi ehkä hirveästi hyötyä, jos sota syttyisi?

T:Ap

Kyllä sinä sitten aktivoidut kun ymmärrät että ei ole parempia vaihtoehtoja. Vai haluatko venäjän alle?

Luuletko sinäkin, että Venäjä on ainoa uhkamme?

Vierailija
34/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja pukeutuakin pitäisi tietysti.  Se on jo tiukka rasti. Etenkin sukkien laitto jalkaan. 

Ap

Mikä vaikeus sukissa? 

jos hää ei taivu, siksi, maha edessä tai jo ikäjäykkyys, selkä tohjona. ja voi mennä väärään jalkaan sukka ja kenkä, tumputkin voi mennä vääriin käsiin.

Vierailija
35/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen

Vierailija
36/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä lähden ny kauppaan, joka on parin kilsan pääs. Mutta kierrän pitkänkautta, nii että tulee 7 kilsan lenkki 😄 

kunnioitetaan

Vierailija
37/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on vaikeaa. Olen tilannut jo monia vuosia kaikki ruoka- ym talousjutut isosta marketista 3 -4 vk välein ( = 2 jk/pk ). Kaikkea on aina, helppo tilaus, edullista, tuodaan kotiin kaikki.. jos jotain puuttuu käväisen lenkiltä tullessa. Suosittelen.

Vierailija
38/38 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt tuo kotiovelle asti. Mä Wolttaan lähikaupasta K-supermarket, jos en itse jaksa mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme