Miehellä todettu rasvamaksa, ja silti juo alkoholia
Kommentit (26)
Voi olla ettei se elä 97 vuotiaaksi ja kuole kärsien dementikkona.
Sekös naishoitsua harmittaa kun ei saa varastettua kuolevan miehen kipulääkkeitä.
Ei elä pitkään, olet tuleva leski.
Laita rahaa sivuun kirstun ostoa varten.
Minkä verran juo? Ainakin kokeissa kannattaa käydä säännöllisesti. Huonostihan siinä voi käydä mutta emme voi stressata toisten puolesta.
Rasvamaksan jälkeen tulee maksakirroosi ja siitä ei voi parantua. Seuraa kivulias kuolema kun keho myrkyttyy sisältäpäin.
Todella monella on nykyisin rasvamaksa, vaikka ei alkoholia joisikaan! Rasvoittunut maksa löytyy jo joka neljänneltä suomalaiselta. Ja sitä löytyy jopa lihavilta lapsilta.
Kovaa ajoa vaan. Niin kuin Juice sanoi, se maksaa kestää kyllä koko elämän!
Niin? Onhan todella moni nainenkin todettu liian lihavaksi eikä nämäkään naiset suostu laihduttamaan
Vierailija kirjoitti:
Nainen, kuka antoi sinulle luvan puhua? Miehesi asiat eivät kuulu sinulle pätkääkään. Sitten taas muista tämä: kun sinua käsketään joskus vastaamaan, niin silloin sinä todellakin vastaat
Sanoiko ap olevansa nainen?
Mä oon tintannut viimeiset 20 vuotta viiniä ainakin litran päivässä. Ei rasvamaksaa ja kaikki muutkin elimet toimii täysin nätisti. En tosin ole koskaan juonut kaljaa, syönyt mitään sokeripitoisia juttua esim, karkit ja leivokset ja paino on normaali. Eli ei se alkoholi nyt oikeasti ole se pahin mörkö itsessään, vaan kaikki muu shaiba mitä suuhunsa työntää siinä ohessa.
Rasvamaksa ei parane alkoholilla. Kirroosi ja ennenaikainen kuolema odottaa 100% varmuudella jos alkoholinkäyttöä jatkaa tuossa tilanteessa. Riippuvuus taas ei kuuntele faktoja.
Rasvamaksan jälkeen edessä on maksakirroosi ja kuolema. Aikajännettä ei tiedä kukaan mutta alkoholistin todennäköisin kuolinsyy on alkoholi tai sen aiheuttamat tapaturmat. Ja jos miehesi ei lääkärin ohjeesta huolimatta pysty lopettamaan alkoholinkäyttöä, kyllä minä sanoisin että hän on alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tintannut viimeiset 20 vuotta viiniä ainakin litran päivässä. Ei rasvamaksaa ja kaikki muutkin elimet toimii täysin nätisti. En tosin ole koskaan juonut kaljaa, syönyt mitään sokeripitoisia juttua esim, karkit ja leivokset ja paino on normaali. Eli ei se alkoholi nyt oikeasti ole se pahin mörkö itsessään, vaan kaikki muu shaiba mitä suuhunsa työntää siinä ohessa.
En pysty käyttämään päivittäin alkoholia enää koska päivittäinen käyttö aiheuttaa kehossani valtavia vatsa- ja suolisto-ongelmia ja närästystä. Se vie alkoholin käyttämisestä mielekkyyttä koska juuri päivittäinen alkoholin käyttäminen oli mielestäni paras tapa käyttää alkoholia. Päivän kirkastavat ensimmäiset ja niin edelleen.
Alkoholi on paras huume lääkitsemään alkoholin puutetta. 100% sama mekanismi on nikotiinilla: Nikotiininpuutteeseen paras lääke on nikotiini. Kannabis on erilainen ja outo tapaus koska siinä ei ole samanlaista koukutusmekanismia. Jos sitä käyttää liikaa, se vain lakkaa toimimasta ja antaa enää vain mietoja vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Alkkis keksi aina perustelut
joka neljännellä aikuisella on rasvamaksa ja heistä suurin osa käyttää alkoholia. Ei tietenkään päivittäin. Enemmän auttaisi liikunta ruokavalio ja painonpudotus kuin sen alkoholinkäytön lopettaminen mikäli käyttö on vähäistä/kohtuullista
Suosittele hänelle huumeisiin siirtymistä.
Alkoholi auttaa koska se liuottaa rasvaa. Määrään 1,5l vodkaa päivittäin.