Miten hemmottelit itseäsi viimeksi?
Kommentit (32)
Hemmottelin itseäni eilen tilaamalla kuukaudeksi Ruutu+:n. En yleensä käytä rahaa suoratoistopalveluihin yms., mutta siellä on pari kotimaista sarjaa jotka haluan nähdä. Eilen aloitin yhden niistä eli Sijaisen. Tykkään trilleriminisarjoista, ja brittiläisten lisäksi on kiva välillä katsoa kotimaisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hemmottelen juuri nyt itseäni suklaalevyllä.
M.54
Koko maanantai päivän ja tämän päivän. Ti-to tein töitä. Olen valtiolla töissä, mutta pidän pitkiä viikonloppuja.
Ostin crosstrainerin hajonneen tilalle ja pitkän pakkotauon jälkeen yritän saada voimia ja kestävyyttä takaisin.
Nyt tosin tekis mieli suklaata.
Söin tänään kaksi jäätelölaivaa. Syön hyvin harvoin makeaa, mutta nyt teki mieli jäätelöä. :)
Kun ei haaveile liikaa niin ei pety.
Ostin kengät, joista en pidäkään. Meni sekin raha hukkaan, kun heitin kuitin pois, enkä voi palauttaa.
En köyhänä raaski hemmotella mitenkään. Elämä on jatkuvaa stressiä. Pitäisi aita maalata, kun naapuri valittaa, mutta ei ole varaa ostaa maalia. Taloa ei kukaan osta.
Kerroin että: Narsistit ja muut ekstrovertit tunnistaa siitä, että he pitävät meitä erilaisia introvertteja autisteina.
Soitin ja haukuin erään ison mätäpaiselaitoksen, koska eivät kohtele minua hyvin.
Ostin 300 grammaisen Pandan konvehtirasian, jota olen juuri aloittelemassa. Saa nähdä, kestääkö viikonlopun, kuten olisi tavoite, vai onko loppu jo tänä iltana. Itsekuri ei ole vahvin ominaisuuteni. Alkuviikosta söin jo kaksi levyä Fazerin sinistä. Tämä on ollut rytmi koko tämän vuoden. M66
Vierailija kirjoitti:
Vedin aamulla käteen.
Niin minäkin. Jostain syystä näin viime yönä homosävyistä unta. Otimme miespuolisen kaverini kanssa toisiltamme suihin. Heräsin ja seisoi niin maan perusteellisesti. Pakko oli poistaa paineita saman tien.
Leivoin banaanileipää etäpäivän ruokatunnilla ja iltapäivällä työt lopettaessa join jättikupin kahvia banaanileivällä. Samalla aloitin uuden kirjan.
Ostin suklaapatukan.