Paras leffa jonka olet nähnyt?
Kommentit (58)
Hitsi kun ei saa vhs-kasetteja enää mistään. Ennenvanhaa osattiin tehdä elokuvia.
Kaikki elokuvat joissa jo eläkkeelle päätynyt agenti/kommando houkutellaan/pakotetaan vielä yhteen (jatko-osissa uudelleen) tehtävään tappaa kaikki pahikset, räjäyttää kaikki paikat ja päälleliimaavan musiikin soidessa tirauttavan pari kyyneltä. Tosi mieskin voi olla herkkä.
Vielä kun tulis Valker Teksasita uusintana niin avot.
Saman kirjoittajan Karen Blixenin molemmat
Minun Afrikkani ja
Ranskalainen illallinen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elokuvat joissa jo eläkkeelle päätynyt agenti/kommando houkutellaan/pakotetaan vielä yhteen (jatko-osissa uudelleen) tehtävään tappaa kaikki pahikset, räjäyttää kaikki paikat ja päälleliimaavan musiikin soidessa tirauttavan pari kyyneltä. Tosi mieskin voi olla herkkä.
Vielä kun tulis Valker Teksasita uusintana niin avot.
Walker Teksasista pyörii Pluto-TV:ssä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on Leonardo Dicaprio tai Johnny Depp pääosassa, elokuva on hyvä.
Nainen
Gilbert Grape
Gilbert Grape on suosikkejani.
Mutta paras on Chaplinin Kaupungin valot.
t: nimim. Assburger
Hm... ehkä Andrei Tarkovskin Solaris. On ollut ainakin liikuttavin.
Mä oon miettinyt tässä tovin. Ei tule mieleen nyt täysin tunteeni vievää elokuvaa, joka olisi niin täydellinen. Se ei ainakaan ole mikään tunnetuimmista elokuvista tai sitten on erittäin vanha elokuva. Erittäin hyvä mikä itselleni nyt tulee mieleen on Karhu (1988),
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun ei saa vhs-kasetteja enää mistään. Ennenvanhaa osattiin tehdä elokuvia.
Kirppiksiltä löytyy. Onhan niitä tallennettu dvd-levyillekin.
tuulen viemää elokuva on klassikko
musta narsissi
kaikki hitchkokinn elokuvat
kill bill elokuvat on kosto elokuva genren hyvä mutta raaka elokuva.
painted veil elokuva jossa naomi watts pääosassa.
aseeton sotilas,mel gibsonin tosi elämään sijoittuva sotielokuva doss on oikea henkilö.
paljon on hyviä.
old elokuva night shamalayan.
Pekka ja Pätkä-elokuvat, Speden 60-luvun elokuvat, kaikki mustavalkoisena tehdyt Uuno Turhapurot, Sean Conneryn ja Roger Mooren James Bondit. Nuo kaikki löytyy dvd-levyinä, Bondit blurayna.
Kohta joku koiranleuka laukoo: Ponterosa, tietysti.
Kävin katsomassa tuon leffassa ja jo silloin tuli vaikutelma uuden tyyppisestä toimintaleffasta. Red Bull-henkinen buddypläjäys.