Lakkasin katsomasta telkkaria, kun se meni liian vaikeaksi
En ole siis katsonut vuosiin. Nykyistä telkkariamme en osaisi edes käyttää, eikä sitä olekaan avattu vuosiin.
Oi niitä aikoja, kun telkkari avattiin yhdestä napista ja se käynnistyi heti. Samoin kanavan vaihto oli yksi nappi.
En katso telkkaria myöskään netistä, koska pitäisi kirjautua.
Muita samanlaisia?
Kommentit (29)
Eniten tulee katsottua television kautta suoratoistoja. AppleTV on minulla kiinni televisiossa. Jotain juttuja katson Yleltä. Urheilua kuten olympialaisia esimerkiksi. Olen täysin allerginen mainoksille, joten sen takia katson suoratoistoa silloin kun haluan,
Mun mies osti meille niin fiinin tvn, että en osaa enää DVD elokuvia katsella. No nyt mies ei ole kotona, TV kiinni kun se on liian vaikea. Monta kaukosäädintä. Voin kattoa ohjelmia puhelimestani. Onneks lähinäkö vielä pelaa.
Kyllä minun televisioni menee päälle yhtä nappia painamalla. Myös kanava vaihtuu mieleiseksi yhtä nappia painamalla. Ei kuva aikoinaan kuvaputkitelkkariin tullut yhtään nopeammin kuin tuohon nykyiseen HD-telkkariinkaan.
Uusi telkkari hakee kanavia viisi minuuttia... Että se siitä digiajan vaivattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun televisioni menee päälle yhtä nappia painamalla. Myös kanava vaihtuu mieleiseksi yhtä nappia painamalla. Ei kuva aikoinaan kuvaputkitelkkariin tullut yhtään nopeammin kuin tuohon nykyiseen HD-telkkariinkaan.
Kuvaputkitelkkariin tuli kuva heti.
En muista, miksi nykytelkkarwihin tulee hitaammin.
Mitä ihmeen Finluxeja ( lue, paskinta mahdollista Kiina-kuraa ) teillä on telkkareina, kun on niin kovin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Uusi telkkari hakee kanavia viisi minuuttia... Että se siitä digiajan vaivattomuudesta.
Eikai niitä joka käynnistyskerralla viritetä? Eihän tässä nykyisessä vehkeessä ole eroa 70-lukulaiseen kuin se että ne 3 tarvittavaa namiskaa on kaukosäätimrssä ja ne pitää löytää 30 turhan napin joukosta.
Mä katson paljon sarjoja ja lääkäriohjelmia, kirurgiset leikkaukset mielenkiintoisia. Urheilua myös ja kaikki puutarhaohjelmat. Ihana iso tv ja kanavia runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykytelkkari on erikoistunut tietokone, sen käynnistyminen kestää hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai niitä joka käynnistyskerralla viritetä? Eihän tässä nykyisessä vehkeessä ole eroa 70-lukulaiseen kuin se että ne 3 tarvittavaa namiskaa on kaukosäätimrssä ja ne pitää löytää 30 turhan napin joukosta.
Minulla on kaukosäätimessä 15 nappulaa, joista ehkä kolme on turhaa ns. esivalittua suoratoistonappulaa.
Periaatteessa koko telkkari toimii kahdella nappulalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistellaan vanhempia kuvapurkitelkkareita, niitä joissa muukin elektroniikk aoli putkitekniikkaan, niin kuvan ilmestymistä sai odotella muutaman kymmenen sekuntia.
Just nyt katson telkkaria. Areenasta Justimuksen Suomi missä menet.
Ihan saakelin hauska. :D
N53
On nykyään vaikeaa. Lapset neuvoo minua telkkarin käytössä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Just nyt katson telkkaria. Areenasta Justimuksen Suomi missä menet.
Ihan saakelin hauska. :D
N53
Niin ja helppoa televisiota on käyttää. Ei muuta kun alkaa käyttämään. Muuten putoaa kärryiltä.
N53
Itellä on 55" Samsung, mutta se on käytännössä olohuonepc:n näyttö. Tuon koneen kautta striimaan leffat, tv-sarjat ja paljon muutakin. Äänet tulevat stereoiden kautta ulos. Varsinaisiaa tv-kanavia tulee katsottua todella harvoin, ja yleensä antennijohto onkin irti. Kaikki itseä vähänkin kiinnostava urheilu on viety maksukanaville, kanavapakettien hintojen ollessa luokkaa sikakallis, en aio niitä hankkia. Itsellä on kotiverkossa sen verran paljon levytilaa, että sinne on ripattu eräskin dvd ja blu-ray.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistellaan vanhempia kuvapurkitelkkareita, niitä joissa muukin elektroniikk aoli putkitekniikkaan, niin kuvan ilmestymistä sai odotella muutaman kymmenen sekuntia.
Näin on ja niissä ei ollut mitään herätevirta tilaa siksi kerkisi käydä jääkaapilla kun putket lämpisivät ja ruutuun tuli kuva.
Vierailija kirjoitti:
On nykyään vaikeaa. Lapset neuvoo minua telkkarin käytössä.
N43
No ei ole vaikeaa, jos lapsikin sen osaa.
Ainut mitä tulee telkusta enää katsottua on urheilu. Muuten pysyy telkkari kiinni. Ei siellä ole enää mitään mielenkiintoista katsottavaa. Netissä on paljon enemmän laadukkaampaa katseltavaa.