Ovatko esim. Jackpot, Esprit, In Wear ym ns. merkkivaatteet laadultaan oikeasti parempia kuin
esim. hm, lindex...? Eli kannattaako maksaa?
Kommentit (9)
Vaikka yleensä ostan itse paljon edullisemmista nin aina kun rahavarat sallii niin ostan kalliimpaa ja kyllä ne paremman laatuisia on.
Mä olen ihastunut Mexxin vaatteisiin. Kestävät kyllä paremmin, ja sopivat mulle. Löytyy pitkällekin ihmiselle tarpeeksi pituutta!
neuleen, joka on ollut parin viikon päästä aivan nukkainen ja venynyt.
Ja lastenvaatteissa kehutut Lingon & blåbärit kuluu samaa vauhtia kuin hempat ja maukatkin.
vaatteita, jotka ovat vieläkin hyvässä kunnossa. Joku H&M on aina max puolen vuoden vaate - siksi en niitä enää ostakaan.
Perustrikoopaidoissa olen kyllä huomannut, että Benettonin ja Espritin voivat olla aika huonolaatuisia. Eivät ne kyllä ole kalliitakaan - kaikkihan merkit nykyään tekevät noita halpoja " mainospaitoja" . En tiedä, ovatko H&M:n sitten huonompia tai parempia, kun en niitä osta.
Eli yhteenvetona: ko merkit eivät aina yksiselitteisesti ole parempia - kannattaa opetella tunnistamaan laadukas materiaali jne... Itse suosin esim. vain puhdasta puuvillaa ja villaa. Kammoan tekokuituja.
lastenvaatteet ovat yllättävän hyvälaatuisia. Silti ostan mieluummin esim. Marimekkoa.
Minulta löytyy kaapista molempia aika paljon, joten uskallan oman kokemukseni perusteella sanoakin näin.
Vierailija:
vaatteita, jotka ovat vieläkin hyvässä kunnossa. Joku H&M on aina max puolen vuoden vaate - siksi en niitä enää ostakaan.
Esim. legoja ostan lapsilleni- maksoi mitä maksoi- ova oikeastikin kaikkein parhaita...
--
Prisman Zalekuakin ( ja Ciraff)= esim. ovat ok merkkejä...eli edullisestikin voi saada hyvää
ja Stockmannin Bakito