Sulais jo lumet niin pääsisi pyöräilemään
Ja metsään juoksulenkille. Liikunta jää aina talvella melkein nollaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä lännessä ainakaan ole enää lunta
Meillä on vielä ihan reilusti.
Kyllä juosta voi vaikka autotien laidassa, pelkää tekosyytä että ei voi liikuntaa harrastaa talvella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juosta voi vaikka autotien laidassa, pelkää tekosyytä että ei voi liikuntaa harrastaa talvella.
En mä halua juosta autotien laidalla vaan mettässä
Onneksi ei ole enää juuri yöpakkasia ja päivällä lämpöasteita, saa lumet kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene sitten sinne metsään äläkä valita.
Hyvin on fillari kulkenut koko talven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on lunta, ei ole kiva eikä mun kunnolla edes mahdollista juosta siellä. Mutta sitten kunhan lumet sulaa niin menen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla pyöräillä talvisin kaatumisen pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täälläkään,mutta sepelit on edelleen harjaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat kaatua siellä metsässä juostessa. Pyörällä en ole kaatunut 20 vuoteen. Nastoilla ei tartte liukastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatat kaatua siellä metsässä juostessa. Pyörällä en ole kaatunut 20 vuoteen. Nastoilla ei tartte liukastella.
Juostessa kaatuessa vakavan loukkaantumisen riski on kumminkin pienempi. Jätän pyöräilyn suosiolla lumettomaan ja jäättömään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juostessa kaatuessa vakavan loukkaantumisen riski on kumminkin pienempi. Jätän pyöräilyn suosiolla lumettomaan ja jäättömään aikaan.
Eikä ole. Pyörällä rullaa helposti vaikka märän luistinradan yli, kunhan ei tee äkkinäisiä käännöksiä. Ja jos pyörään hankkii nastarenkaat niin pito paranee entisestään.
Syy tähän on se, että rullauskitka renkaiden alla on paljon isompi kuin liukukitka kenkien alla.
Talvella pyöräilemistä pelätään aivan turhaan.
Ajoradoilla on jo sulaa, kun taas jalkakäytävät ovat pääosin jään ja lumen peitossa. Suurin osa pyöräilijöistä taitaa odottaa tuota jalkakäytävien sulamista ennen kuin lähtevät liikenteeseen.
Pyörällä pääsee jo. Metsäpolut ovat monet vielä liukkaan jääpeitteen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on lunta, ei ole kiva eikä mun kunnolla edes mahdollista juosta siellä. Mutta sitten kunhan lumet sulaa niin menen.
Kuulostaa tekosyiltä. Mikäli lumi haittaa, niin lumikengät jalkaan ja liikkumaan. Tai sukset jalkaan ja hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole enää juuri yöpakkasia ja päivällä lämpöasteita, saa lumet kyytiä.
Ja vettäkin tulee, niin lumi saa oikeasti kunnolla kyytiä. Nyt tosin paistaa ainakin Tampereella aurinko.
Itse ymmärrän ap:ta. Kyllä, talvellakin voi juosta ja pyöräillä, mutta ei mua ainakaan huvita lähteä jäisille/pikkukivisille teille varomaan. Kesällä voi mennä niin huolettomasti, niin siitä pyöräilystä ja juoksusta nauttii ihan eri lailla. Salillekaan ei mua saa, joten yleensä talvet menee ihan rauhallisten koiralenkkien merkeissä.
pyörätiet on olleet lumettomia jo viikkokausia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene juoksemaan kevyenliikenteen väylälle.