Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EK on kyllä yksi helvetin järjestö

Vierailija
13.03.2026 |

Ja Kokoomus demonijärjestön käsikassara. Miten joku edes kehtaa ehdottaa kansaneläkkeisiin leikkauksia. Tuohan koskee noin puolta miljoonaa suomalaista eläkkeensaajaa. Nimenomaan niitä kaikkeista pienituloisimpia ja vähävaraisimpia. Nyt pitäisi median kysyä Petteri Orpolta seisooko Kokoomus tuonkin ehdotuksen takana. Ja oottakaas vaan mitä tapahtuu ylipäätään köyhimmille kun Kokoomus on vienyt maaliin tuon EKn yleistuki-luomuksen. Kylmää on kyyti köyhimmille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli aika koomista lukea kuinka tuossa jutussa nostettiin tikunnokkaan se kuinka pienimmät työeläkkeet on "vain" 30% isompia kuin pienimmät takuu-eläkkeet.

Vain kokoomuslainen kusipää ei ymmärrä kuinka isoista rahoista puhutaan eläkeläisen budjetissa, kun kulutbon pienet, kolme ja puoli tonnia lisää per vuosi on aika merkittävä lisäys.

Toivottavasti pienituloisetkin lähtee vuoden päästä vaaliuurnille ja äänestää näitä porvarikusipäitä vastaan eivätkä menisi enää persujen lupausten ansaan.

Vierailija
22/25 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maanpuolustusvelvollisuus koskee enää kaikkia? Voisi koskea vain kokoomuslaisia sotahulluja ja köyhiltä riistäjiä.

Maanpuolustusvelvollisuus on vain sanahelinää, jos ei ole saanut sotilaskoulutusta jo ennen sotaa. Käytännössä teet vain samoja töitä kuin ennen sotaa, koska eihän sinusta muuhunkaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maanpuolustusvelvollisuus koskee enää kaikkia? Voisi koskea vain kokoomuslaisia sotahulluja ja köyhiltä riistäjiä.

Maanpuolustusvelvollisuus on vain sanahelinää, jos ei ole saanut sotilaskoulutusta jo ennen sotaa. Käytännössä teet vain samoja töitä kuin ennen sotaa, koska eihän sinusta muuhunkaan ole. 

Sotilasvalakaan ei periaatteessa velvoita puolustamaan porvarikusipäiden omaisuuksia. Häkkäset, Orpot ja Häkämiehet puolustakoon itse niitä eivätkä pummaa köyhiltä miehiltä.

Vierailija
24/25 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas jutut, itsellä on hädintuskin varaa enää ruokaan ja vuokraan ja nyt pitäis vielä toisesta niistä nipistää että muille köyhille tulis parempi fiilis?

Vai niin, noh, sanonpahan sen verran että kun/jos minä päädyn kadulle minä en aio jäädä sinne, minä julistan siinä kohtaa virkamiehen ja poliitikon metsästyskauden avatuksi ja menen vankilaan täyshoitoon.

Vierailija
25/25 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä tapaus on ollut selkeä signaali siitä minkälaisella "osaamisella" tätä maata pyöritetään.

Täysin pähkähulluja ideoita ilman ripaustakaan itse-kritiikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi