Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robin Packalen on esimerkillinen henkilö - Tienasi ensimmäisen miljoonansa 13- vuotiaana

Vierailija
13.03.2026 |

Tähän tulisi jokaisen tulevaisuudessa pyrkiä. Toinen ääripää kun on nämä 25-vuotiaana työttömäksi valmistuvat jotka ovat pelkkä rasite yhteiskunnalle

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaan työ ja elämän tehtävä on keskittyä opiskeluun eikä miljoonien tavoitteluun. Hyvä Robinille mutta ei realismia tavalliselle natiaiselle.

Vierailija
2/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ostanut tuossa iässä miljoonallani paljon karkkia ja olisin antanut kavereillekin.

Minulla olisi paljon kavereita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemiesisän ja äitylin yhteinen tuotteistusprojekti :D
"Rekrytointialalla työskennellyt ja terapia-alaa opiskellut Packalen siirtyi poikansa taustajoukkoihin ja muun muassa kuskasi poikaansa Turun ja Helsingin väliä esiintymisten ja haastattelujen vuoksi sekä oli myös mukana popparin sopimusneuvotteluissa. Hän oli myös vaikuttamassa siihen, millainen artisti-imago Robinille rakentui."

Vierailija
4/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ärsyttävän lahjakas ja miellyttävä kaveri, mutta on taustallakin iso merkitys. Jos tuo onnistuisi kaikilta, kuka enää ostaisi levyjä?

Vierailija
5/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo 10vuotijaana monta miljuunaa, koska isoisä teki jotain hissihommeleita.

Vierailija
6/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, joskus kasarilla nousi tällaiset 6 - 12 vuotiaat lapsimallit osake-eliittiin. kävivät neuvotteluissa salkun kanssa äiti managerina ja tienasivat hyvin. mutta onko onnellista elämää kaupallistaa lapsi, tuskin. ehkä robinkin joskus kirjoittaa kirjan ja kertoo mitä oikeasti ajatteli.

Vierailija
7/7 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu , kaikilla samat mahdollisuudet........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi