Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (626)
Voisiko joku kertoa torpparit tv:ssä esitetyyn tahtiin?
Eikö nykyihminen kestä yhtään puolihuolimattomatonta heittoa rupeamatta marttyyriksi ja itkemättä viikkokausia kokemaansa "vääryyttä"? Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ohittaisi olankohautuksella asian ja menisi eteenpäin. Ja mitä tulee pelaamiseen, josta monet osallistujia moittivat, niin nimenomaan pelihän tämä nykyään on, ei ole enää mitään vanhoihin työtapoihin yms. perehtymistä, pelkkää pelaamista ja juonittelua.
Jestas, että tuo jättiläinen on lapsellinen. Juoruaa koko ajan. Iso mies.
Koko ajan haukutaan ja osoitellaan sormella, että Jucci on iso - missä kehorauha? Törkeää käytöstä. Entä jos koko ajan irvailtaisiin, että Kirsi on laiha?
Sarja alkaa alusta ilmaisena Ruudussa 11.5.
Voittajahan on tiedossa jo etukäteen, mutta kyllä noita käänteitä mukava seurata uudestaankin.
Ti sanoi kapteenina, haluavansa hävityn kisan jälkeen areenalle, koska ei välttämättä halua olla enään välttämättä olla mukana Farmilla. Harmi, että kisasta tippuu ne, jotka haluavat olla mukana.
Kätlin, olisipa ottanut taidon..nyt meni aivan väärään osotteseen voitto😖
Kuka viitsii katsoa aikuisten riitelyä.
Onko torpparina ollut yhtään miestä? Siis tällä kaudella?
Onko tämä kaikkien aikojen käsikirjoitetuin kausi? ennen naiset saivat jo automaattisesti helpotuksia, nyt ne on maalattu "pehtoori penkeillä". Ja yllättäen miehet eivät edes pääse torppareiksi (poislukien Tosi).
Koko elämän seurannut realityjä, varsinkin niitä missä on ei julkkiksia. Aina tulee näistä fiilis, että käytetään julkkiksia, jotta pysyvät käsikirjoituksessa mukana eivätkä riko sitä.
Miksi kukaan haluaisi kilpailutilanteessa itselleen tasaväkistä vastusta? Naurettavaa...
Vierailija kirjoitti:
Amski, niin teennäinen kun olla ja voi. Oikein pikkupomo, kaikkitietävä neiti. Ratsastaa maataloudella ja käärii rahat sponssoreilta jne. Kesät ajelee lainakoneilla, kuka sen ilon maksaa? Me muut, meillä Valtra, ihk ym jo boikotissa. Muutenkin tiukkaa niin vielä sponssata tuon teennäisen elämää.
Niin toivon, että lentäis pihalle, vois jatkaa Farmin katselua.
Ai teennäinen? Amskihan on todella aito, toisin kuin lukemattomat tusinatöröhuulet, joita on some pullollaan.
Eih! Farmin ihanin nainen putosi! 😭
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan haukutaan ja osoitellaan sormella, että Jucci on iso - missä kehorauha? Törkeää käytöstä. Entä jos koko ajan irvailtaisiin, että Kirsi on laiha?
Samaa ajattelen.
Kaupunkilaiset liittoutuu aina todellisia arjensankareita eli maanviljelijöitä vastaan. Ihan p..aska ohjelma nykyään. Onneksi on kaukosäätimen off.namikka olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jestas, että tuo jättiläinen on lapsellinen. Juoruaa koko ajan. Iso mies.
Onhan siellä puolensa pidettävä. Juccia sorsittiin farmilla. Ilkeät naiset.
Mitä hittoa ne ottaa noita ulkomaalaisia kisaan. Kaksi niistä puhuu hoono soomi.
Tosi ärsyttävää kuunnella murjottua suomen kieltä.
Menisivät omaan maahansa kisaamaan.
Olen itse näissä jaksoissa vähän jäljessä, mutta perästä tullaan. Katsoin vasta jaksoa 6. Aattelin, että ops, eikö Kirsille kukaan ole kertonut, että "transsi" ja "kranssi" ovat täysin eri asiat. Olivat Norikon kanssa lypsyllä, ja kehotti Norikoa hieromaan lehmää. Sanoi itse sitä kokeilleensa, ja lehmä oli mennyt "kranssiin". Noriko ehkä ei ala häntä oikomaan, koska huono suomi, mutta oliko nyt riskinä se, että kranssi jäi hänenkin sanavarastoonsa väärässä merkityksessä.
Olen itse hyvin kiitollinen, että itse sain nuorena teininä kuittailua jatkotroikasta, enkä enää aikuisena lankea samaan lapsukseen. Tosin en ymmärrä vieläkään, että mikä hemmetin "roikka" se muka on. Mistä se muka tulee 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelen.
Ja samaa itsekin ajattelin. Voiko nyt jo sanoa että hirveää miesvihaa - tuota "naisvihaahan" viljellään joka paikassa paljon pienemmistäkin syistä.
Tulee mieleen , kun laulaja Eija oli farmilla ja joutui areenalle, oli muuten kova peluri.
Hän itse haastoi Pertun mukaansa areenalle, Eija sanoi, ei kai Perttu naista vastaan ota voimaa,
Eija käski vähentää hänen osuudestaan puita, jotka piti halkoa, niitä vähennettiin, sellaista ei olla ennen tehty, että jollekin olisi annettu helpotusta.
Perttu otti voiman ja Eija hävisi, Eija luuli voittavansa, Eija yritti koko ajan saada vahvoja ulos kisasta. Tippuikin itse.