Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2071)
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen vastenmielinen voittaja tänä vuonna. Itsekeskeinen, huomion hakuinen ja lapsellinen vinkuja joka ei kykene antamaan tilaa muille vahvoille naisille. Miesten nuoleskelija ja mielistelijä. Uskomatonta sekin, että syöpäsairaan lapsen jättää muiden hoitoon viikoiksi! Ihan väärä ihminen hyvänmielenohjelmaan!
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa kohtaa tuli väkisinkin mieleen, että onko tämä kausi joillekin kilpailijoille valmiiksi käsikirjoitettu. Näytti ihan siltä kuin he vetäisivät jotain roolia. Jos näin oli, niin kaikki eivät olleet siitä tietoisia kuitenkaan.
Jokaisella on omanlaisensa työsopimus. Frederik onneksi paljasti, että oli sovittu, että hän on vain siihen asti, kunnes ensimmäisenä tiputetaan, muka häviää. Varmaan sama oli sovittu Danny kanssa aikaisemmin.
Frederik on niin imbesilli, että olisi pudonnut ilman sopimuksiakin. Sillä papalla on aivojen tilalla vanhentunutta jauhelihaa. Oli muuten hupaisan näköinen eilen siellä "katsomossa"; suu auki mollotti. :D
Ei kovin tyhmä ukko pystyisi tekemään tuollaista omaisuutta kuin Reetulla.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette edes huomanneet Kirsin manipulointia, olette helppoja uhreja manipuloijille. Ikävää teille.
Kertoo kaiken Kirsistä se, etteivät kanssakilpailijat pitäneet hänestä. Norikonkin silmät lopulta avautuivat tästä lupauksensa pettävästä ystävästä.
Tämä!
Kyllä nyt Vauvan rumat ikäihmiset ovat harmistuneet kun nuori kaunis nainen voitti. Se on ainoa syy mistä nämä kummalliset kommentit kumpuavat =) Jälleen kerran, joka ketjussa, joka ohjelmaa kommentoitaessa. Säälittävää.
Mun mielestä Farmi on ihan ok ohjelma ensimmäiset viikot kun on vielä paljon porukkaa jäljellä. Mutta oma mielenkiinto alkaa hiipumaan mitä vähemmän ihmisiä on ja finaalia en ole ikinä katsonut. Sama juttu tällä kaudella. Jotenkin formaattia pitäisi kyllä muuttaa, nyt monet pääsee liian pitkälle ilman haastoja ja mielenkiintoiset tyypit joutuu ulos aikaisin. Sosiaalisen pelin ei pitäisi vaikuttaa näin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Vauvan rumat ikäihmiset ovat harmistuneet kun nuori kaunis nainen voitti. Se on ainoa syy mistä nämä kummalliset kommentit kumpuavat =) Jälleen kerran, joka ketjussa, joka ohjelmaa kommentoitaessa. Säälittävää.
Sinäpä se oraakkeli oletkin, kun näet kirjoittajien iän, sukupuolen ja vieläpä ulkonäönkin. Melko harhaista hommaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ikäihmiset? Olen 74v ja minusta voitto meni ihan oikealle henkilölle! Kirsin kokoaikainen pelaaminen ei paljon vaatinut hoksottimia jotta sen tajusi. Norikon mollaamista en ymmärrä lainkaan. Minusta hän oli sympaattisen tuntuinen ja ahkera eikä hänen kielitaidossaan ollut mitään vikaa. Jos minua joku ärsytti ja ihan loppuun asti niin kyllä se oli Ville. Toki hän ei peitellyt pelaamistaan, mutta joku hänen tavassaan ja olemuksessaan ei vaan miellyttänyt minua!
Vierailija kirjoitti:
Kommentti kiusaaja-ainesta. Huomioitavaa olisi, että täällä suodussa ajassa kaikki vanhennutaan ja rumennutaan. Ikinuori ja -kaunis ei loputtomasti ole kukaan. Olennaista matkassa on sisäinen kauneus ja elämän viisaus, niiden puutteellisuuden kehittäminen matkan varrella hyvään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Minusta tuo huonohampainen illistelijä ei ollut kaunis, mutta makuasiahan se. On muuten mua vanhempi muija.
Jannica on yllättävän vahva. Paljon piti käyttää voimaa finaalissa. Ansaittu voitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Minusta tuo huonohampainen illistelijä ei ollut kaunis, mutta makuasiahan se. On muuten mua vanhempi muija.
Miten niin huonohampainen? Hänellä oli hammaskorut! Ehkä mennyt vähän överiksi kun niitä oli niin paljon....
Musta Tidi ja Jucci oli koko kauden parasta seurattavaa, tykkäsin myös siitä maanviljelijätytöstä jonka nimeä en muista. Eniten kupoliin otti kierot "oman elämänsä marttyyri" Kirsi ja ikäteini Jannica.
Minne ne syöpälapset unohtui? 🤬
Voittorahoille on jo mietittynä käyttökohde.
-Voittorahalla mä meinaan varmaan ostaa sen pikkusöpön auton, mitä mä oon tässä vähän manifestoinut. Siis kelaa, et se on oikeasti nyt totta, että mä voin tehdä niin!
Lihavoinnin lähde S24/viihde
Seuraavalle kaudelle oikeita töitä eikä mitään pelleilyä tai ohjelman nimi muutettava "Farmin kisat ja leikit"
Tosin täällä landella ei leiki kuin lapset. Me muut teemme työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin huonohampainen? Hänellä oli hammaskorut! Ehkä mennyt vähän överiksi kun niitä oli niin paljon....
Näyttää kun tyyppi ei olis pessy hampaitaan muutamaan vuoteen. Hammaskorut keski-ikäisel akal 😂
Älkää pilkatko, Jannica on oman elämänsä teini, gossip girl kuten itse sanoo. Antakaa hänen elää nuoruuttaan ja hupsutella. Pinkki glittersomistettu autokin kuulostaa ihqulta, kuin suoraan Barbie elokuvasta. Ihana että aikuinen nainen osaa olla lapsellinen ja hupsu. Hän on perhonen, antakaa hänen lepatella vailla huolen häivää..
Vierailija kirjoitti:
Ei Fredrikin ollut tarkoitus kuin ns näyttäytyä, kuten Dannykin.Saadaan ihmiset kiinnostumaan.
hahahahahah no ei todella kiinnostanut!
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilkatko, Jannica on oman elämänsä teini, gossip girl kuten itse sanoo. Antakaa hänen elää nuoruuttaan ja hupsutella. Pinkki glittersomistettu autokin kuulostaa ihqulta, kuin suoraan Barbie elokuvasta. Ihana että aikuinen nainen osaa olla lapsellinen ja hupsu. Hän on perhonen, antakaa hänen lepatella vailla huolen häivää..
😂🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Riiko on parasta mitä suomalaiselle realitylle on tapahtunut pitkään aikaan! <33
Hänen mielipiteensä oli että ANARKIAA! Kaapataan sauna ja pehtooria ei totella ynnä muuta.
Se ei siis olisi halunnut toimia ohjeitten mukaan! Auktoriteetit pois ja muuta semmoista.
Onneksi halusi pois!
Mikä henkinen voittaja ja nämä tositv kilpailut on kaikki juonitteluja ja selkään puukkottamista.Tämäki Farmikin ollu jo vuosia tälläisen ohjelma ,ei tämä vuosi ollu poikkeus.Surkeaa kyllä että tähän on menty