Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksuaalinen suuntaus valinta

Vierailija
12.03.2026 |

?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minun henk koht aukoriteettini ja faktojen lände on Raamatun Sana. Jumala on kaiken yläpuolella!"

-Vaikka Jumala olisikin kaiken yläpuolella niin saahan niitä omia mielipiteitä asioista olla.

Minun " oma mielipiteeni" on linjassa Raamatun kanssa.

Vierailija
42/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun seksuaalinen suuntaus valinta?

Sen tähden sanon teille: `Jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta hengen herjaamista ei anteeksi anneta. Joka sanoo jotakin ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anneta anteeksi, ei tässä eikä tulevassa ajassa (Matt. 12:31-32)

Minä väitän, että Pyhä Henki on rietas homouden henki, joka meni ihmisen Poikaan eli Jeesukseen. Pyhä Henki siis teki Jeesuksesta riettaan bi-miehen, joka viihtyi opetuslapsiensa seurassa kulli suussa.

Kaikki opetuslapsethan olivat karvaisia miehiä ja jossain päin Raamattua sanottiin, että nuori poika piti päätään Jeesuksen rinnalla. Ilmiselvää homoerotiikkaa siis. Voiko uskoni osua oikeaan? Onko tämä Pyhän Hengen pilkkaa vaiko vain yksi teologinen näkemys muiden joukossa? Siinäpä kysymys.

Olen suvaitsevainen ja hyväksyn homot, mutta en silti tykkää yhtään Pyhästä Hengestä, Jeesuksesta enkä edes Jahvesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tähden sanon teille: `Jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta hengen herjaamista ei anteeksi anneta. Joka sanoo jotakin ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anneta anteeksi, ei tässä eikä tulevassa ajassa (Matt. 12:31-32)

Minä väitän, että Pyhä Henki on rietas homouden henki, joka meni ihmisen Poikaan eli Jeesukseen. Pyhä Henki siis teki Jeesuksesta riettaan bi-miehen, joka viihtyi opetuslapsiensa seurassa kulli suussa.

Kaikki opetuslapsethan olivat karvaisia miehiä ja jossain päin Raamattua sanottiin, että nuori poika piti päätään Jeesuksen rinnalla. Ilmiselvää homoerotiikkaa siis. Voiko uskoni osua oikeaan? Onko tämä Pyhän Hengen pilkkaa vaiko vain yksi teologinen näkemys muiden joukossa? Siinäpä kysymys.

Olen suvaitsevainen ja hyväksyn homot, mutta en silti tykkää yhtään Pyhästä Hengestä, Jeesuksesta enkä edes Jahvesta.

Saatana puhuu!

Vierailija
44/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli hint ti...kyllä

Vierailija
45/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka kysyy tätä on itse bi-seksuaali. Täysheteron ei tarvitse miettiä onko seksuaalisuus valinta. 

Vierailija
46/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus oli hint ti...kyllä

En usko, että Jeesus ajatteli maallisia asioita. Hänhän on Jumalan Poika. Kaiken tuollaisen yläpuolella. 

Vierailija
47/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minusta. Sen voi valita mitä ominaisuuksia ja piirteitä itsessään haluaa korostaa ja tukea.

Voit valita tykätä siitä, kun Karhu-Karin mela soutaa sinussa edestakaisin ja huudat hiiii.

Voit valita, että edellä kuvattua toimintaa  edesauttavia ominaisuuksia ja piirteitä itsessäsi haluat korostaa ja tukea.

Niin. 

Vierailija
48/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka kysyy tätä on itse bi-seksuaali. Täysheteron ei tarvitse miettiä onko seksuaalisuus valinta. 

Tai homon 💡💡💡

Vierailija
49/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon kuin sun oma silmien väri. Voit toki yrittää maskata sitä piilareilla, mutta oma väri on ja pysyy.

Silmien väriä ei voi muuttaa, mutta seksuaaliset teot ovat valinta!

Niin? Vastasin kysymykseen, missä kysyttiin onko seksuaalin suuntaus valinta. Se ei ole. Tietenkin omat teot ovat valinta.

Vierailija
50/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesushan myös "imetti" "haavoistaan" 🍆💦

Vierailija
51/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalinaisena olen valinnut olla suhteissa mieluummin naisten kuin miesten kanssa. 

Joku biseksuaali voisi tehdä toisenlaisen valinnan esimerkiksi yhteiskunnan paineesta.

En usko että täyshomo tai täysheteto pystyy valitsemaan, vaikka yrittäisi kuinka itsensä kieltää. 

Vierailija
52/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalinaisena olen valinnut olla suhteissa mieluummin naisten kuin miesten kanssa. 

Joku biseksuaali voisi tehdä toisenlaisen valinnan esimerkiksi yhteiskunnan paineesta.

En usko että täyshomo tai täysheteto pystyy valitsemaan, vaikka yrittäisi kuinka itsensä kieltää. 

Seksuaalisuuden toteuttaminen, seksuaaliset teot ovat aina valinta!

Vierailija
53/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä bi-naisena taas en valinnut sitä, että rakastuin naiseen. Tietenkin haluan hänen kanssaan myös olla. 

Vierailija
54/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aivopesua.

Meitä pommitetaan syntymästä asti heteropropagandalla ja iljettävillä hetero-ohjelmilla.

Vierailija
55/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on Saatanan eksytyksestä, langenneessa maailmassa. Jumala loi miehen ja naisen, ja liiton heidän välillä. Kaikki miehen ja naisen välisen avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä, haureutta, myöskin heteroiden avoliitot ja irtosuhteet.

Seksuaalisuuden toteuttaminen on aina valinta!

Älä sinä tule sanomaan ihmisille, että tiedät paremmin heidän tuntemuksensa ja tunteensa! 

Vierailija
56/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä bi-naisena taas en valinnut sitä, että rakastuin naiseen. Tietenkin haluan hänen kanssaan myös olla. 

Olet vapaa tekemään mitä haluat, mutta rikot Jumalan tahtoa ja elät synnissä, haureudessa. 

Ilmeisesti et olekaan uskova.

Vierailija
57/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vapaa tekemään mitä haluat, mutta rikot Jumalan tahtoa ja elät synnissä, haureudessa. 

Jumala on kaikkialla, myös pérseessäsi. Ehdotan, että työnnät sormesi sinne, niin voi tuntea Hänet 😇

Vierailija
58/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksuaalisuuden toteuttaminen on aina valinta!"

Juu toki. Mutta heteroseksuaalinen incelmies joka ei saa seksiä on hetero siinä missä menestyvä naistenmieskin. Suuntaus ja teot eivät ole sama asia.

Vierailija
59/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valinta. Minä olen umpihetero enkä voisi millään vaihtaa romanttista ja seksuaalista mielenkiintoani vastakkaisesta sukupuolesta oman sukupuoleni edustajaan. Vaikka kuinka yrittäisin rakastua oman sukupuoleni edustajaan, niin ei vaan onnistuisi. Olen hetero vaikka voissa paistaisi enkä voi sitä muuttaa.

Vierailija
60/70 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko väliä jos rikkoo jonkun höpöhöpötarinan fiktiivisen henkilön tahtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan