Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos lopetan Ketipinor-lääkityksen kerrasta poikki?

Vierailija
12.03.2026 |

Nyt olen 300mg:sta tiputtanut annoksen 150mg:n. Syönyt tuota annosta nyt kuukauden. Ajattelin jos lopettaisin nyt kerralla lääkkeen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut lääkityksen aikana yli 40 kiloa ja diabetes lääkityskin on. Ihan senkin takia haluaisin tuon lääkityksen pois. Lääkitys on pistänyt aineenvaihdunnan ihan sekaisin. 

Vierailija
22/25 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha ihminen minulle lääkäri määräsi unettomuuteen ketipinor 25 mg 7 tablettia iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihonnut lääkityksen aikana yli 40 kiloa ja diabetes lääkityskin on. Ihan senkin takia haluaisin tuon lääkityksen pois. Lääkitys on pistänyt aineenvaihdunnan ihan sekaisin. 

Noi paskalääkkeet on ihan saatanasta. Pitäisi kieltää lailla, mutta ei käy, koska liian iso miljardibusiness.

Vierailija
24/25 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanha ihminen minulle lääkäri määräsi unettomuuteen ketipinor 25 mg 7 tablettia iltaisin.

Laki määrää ihmisiä. Lääkärit voivat vain suositella. Ja lääkeyhtiöt maksaa voitelurahat.

Vierailija
25/25 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi paskalääkkeet on ihan saatanasta. Pitäisi kieltää lailla, mutta ei käy, koska liian iso miljardibusiness.

Olen myös syrjäytynyt tuon lääkityksen takia kun en oikein jaksa olla sosiaalinen kenenkään kanssa. Tuntuu ettei ole mitään asiaa kenellekään, eikä jaksa mennä minnekään. Ennen olin paljon sosiaalisempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi