Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasse Lehtonen: Hengenlähtö oli lähellä

Vierailija
12.03.2026 |

Olisin kuollut muutaman päivän kuluessa kohonneen aivopaineen aiheuttamaan hengityspysähdykseen, jos tautia ei olisi sattumalta löydetty, Lehtonen sanoo lehdelle.

Sairaus todettiin Brysselissä sen jälkeen, kun poliisi oli poistanut Lehtosen Helsingin-lennon lähtöportilta joulukuun alussa. Tapahtuma nousi suureksi uutiseksi Suomessa. Lehtonen oli ollut Brysselissä työmatkalla.

Lehtonen kertoo, että hänet kuljetettiin Brysselistä ambulanssilennolla tehohoitoon Helsingin Meilahteen 13. joulukuuta.

Hengenlähtö oli lähellä. Olin melkein kaksi kuukautta sairaalassa ja kaksi viikkoa tehohoidossa. Kun pääsin tammikuun lopussa kotiin, olin ihan reporankana.

https://yle.fi/a/74-20215046

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyötä on syyllistetty siitä, että Suomeen ei synny innovaatioita. Millaisia innovaatioita voi syntyä Lehtosen johtamismallissa, jossa pääpomo haukkuu kaikki alaisensa lyttyyn ja julistaa muille, mitä ja miten asiat pitää tehdä?

Vierailija
62/68 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen on aivan turha toivoa toisilleen kuolemaa. Sieltä se tulee ja korjaa jokaisen  - ennemmin tai myöhemmin. Itsekkäiden ihmisten kannattaisi alkaa miettiä ennemmin sitä, missä itse iäisyytensä aikoo viettää. Menee aivan hukkaan toivottaa kuolemaa esim. Jeesuksen seuraajille ja joutua sitten itse ajattomaan vaivanpaikkaan.

Tämä elämä on kuin hyttysen pieru maailmankaikkeudessa. Ja kuinka turhaan monet tämän elämänsä haaskaavat vain muutaman vuosikymmenen ajaksi. Kootaan itselle, leveillään, nautitaan, halveksitaan muita sanoin ja teoin. Mitä se leveinkään elämä lopulta tarjoaa? Silkkaa hevonpaskaa. Miksi ihmiset eivät oikeasti ala selvittämään itselleen kuka on se Luoja, joka haluaa tarjota parempaa. Mikä syy se on, ettei muka usko? Huono selitys. Miksi ei edes yritetä selvittää totuutta?

Ei ole mitään tietoista "iäisyyttä" kuoleman jälkeen. Kuolema merkitsee loppua. 

Sinähän sen näytät tietävän.

Ihmiskunnassa on myös niitä, joilla on muuta tietoa asiasta. 

Ihmisessä on sielu, joka jatkaa olemassaoloaan iankaiken. Voitko antaa itsellesi anteeksi jos olet väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henki ei lähtenyt. Hyvä niin.

Harmipas. Miksi Kelan johtoon piti valita mies, joka on sekä henkisesti että fyysisesti sairas?

Tämä oli esimerkki yleisemmästäkin ilmiöstä: päättäviin tehtäviin ja johtoasemiin hakeutuvat tyypillisesti sellaiset itsekkäät pyrkyrit, jotka haluavat valtaa ja rahaa ja titteleitä. Älyköt ja fiksut eivät niihin tehtäviin ole tunkemassakaan.

Vierailija
64/68 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen on aivan turha toivoa toisilleen kuolemaa. Sieltä se tulee ja korjaa jokaisen  - ennemmin tai myöhemmin. Itsekkäiden ihmisten kannattaisi alkaa miettiä ennemmin sitä, missä itse iäisyytensä aikoo viettää. Menee aivan hukkaan toivottaa kuolemaa esim. Jeesuksen seuraajille ja joutua sitten itse ajattomaan vaivanpaikkaan.

Tämä elämä on kuin hyttysen pieru maailmankaikkeudessa. Ja kuinka turhaan monet tämän elämänsä haaskaavat vain muutaman vuosikymmenen ajaksi. Kootaan itselle, leveillään, nautitaan, halveksitaan muita sanoin ja teoin. Mitä se leveinkään elämä lopulta tarjoaa? Silkkaa hevonpaskaa. Miksi ihmiset eivät oikeasti ala selvittämään itselleen kuka on se Luoja, joka haluaa tarjota parempaa. Mikä syy se on, ettei muka usko? Huono selitys. Miksi ei edes yritetä selvittää totuutta?

Ei ole mitään tietoista "iäisyyttä" kuoleman jälkeen. Kuolema merkitsee loppua. 

Sinähän sen näytät tietävän.

Ihmiskunnassa on myös niitä, joilla on muuta tietoa asiasta. 

Ihmisessä on sielu, joka jatkaa olemassaoloaan iankaiken. Voitko antaa itsellesi anteeksi jos olet väärässä?

Mitäs "tietoa" sinulla on iankaikkisista sieluista? Tiede kun katsoo, ettei sellaiselle oletukselle ole kerrassaan minkäänlaisia perusteita.

Vierailija
65/68 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotamme myös tälläkin palstalla Lehtosen anteeksipyyntöä kaikilta hriltä, joita hän on solvannut ja vähätellyt.

Vierailija
66/68 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotamme myös tälläkin palstalla Lehtosen anteeksipyyntöä kaikilta hriltä, joita hän on solvannut ja vähätellyt.

Tai rokottanut...

Vierailija
67/68 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henki ei lähtenyt. Hyvä niin.

Harmipas. Miksi Kelan johtoon piti valita mies, joka on sekä henkisesti että fyysisesti sairas?

Tämä oli esimerkki yleisemmästäkin ilmiöstä: päättäviin tehtäviin ja johtoasemiin hakeutuvat tyypillisesti sellaiset itsekkäät pyrkyrit, jotka haluavat valtaa ja rahaa ja titteleitä. Älyköt ja fiksut eivät niihin tehtäviin ole tunkemassakaan.

Amen

Poislukien pienet yritykset, jotka on johtajansa itse perustamia.

Vierailija
68/68 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitää vaan rukoilla ahkerammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä