Lasse Lehtonen: Hengenlähtö oli lähellä
Olisin kuollut muutaman päivän kuluessa kohonneen aivopaineen aiheuttamaan hengityspysähdykseen, jos tautia ei olisi sattumalta löydetty, Lehtonen sanoo lehdelle.
Sairaus todettiin Brysselissä sen jälkeen, kun poliisi oli poistanut Lehtosen Helsingin-lennon lähtöportilta joulukuun alussa. Tapahtuma nousi suureksi uutiseksi Suomessa. Lehtonen oli ollut Brysselissä työmatkalla.
Lehtonen kertoo, että hänet kuljetettiin Brysselistä ambulanssilennolla tehohoitoon Helsingin Meilahteen 13. joulukuuta.
Hengenlähtö oli lähellä. Olin melkein kaksi kuukautta sairaalassa ja kaksi viikkoa tehohoidossa. Kun pääsin tammikuun lopussa kotiin, olin ihan reporankana.
Kommentit (22)
ei olisi vahinkoa tullut vaikka juoppo narsisti olisi kuollut. oikein kivuliaita päiviä toivon hälle.
Minä osallistuin tuolloin myös kirjoitteluun, mutta täysin toisella sävyllä kuin suurin osa muista. Tiesin heti, että miehellä on jokin todellinen ongelma eikä mikään mitä täällä haukuttiin, häntä haukuttiin ja diagnosoitiin hänen ulostulojensa vuoksi eikä sen tilanteen mukaan, suomalainen nyt on tyypillisesti mätäpaise itse.