Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällinen kassaneiti!!!

Vierailija
04.05.2007 |

- ei tervehdi

- heittelee tavaroita tai antaa mennä kaikki samaan kasaan, niin maitopurkit kuin tomaatitkin (Monet kassaneidit laittavat herkemmät tavarat sivuun)

- ei katso päin

- heittää pankkikortin käteen, siten ettei edes katso mihin päin sitä heittää

- mussuttaa purkkaa suu auki kun asikas on kassalla

- jos se katse tappaisi, olisin jo kuollut aikoja sitten

- jne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monesti siinä jonossa seisoessani näen ihan todella tylyjä asiakkaita.....

Vierailija
2/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään tuo vittunaama. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi itse muuttaa asennettasi. Ehkä sitä vituttaa kun katsoo sinun vittunaamaasi...

Vierailija
4/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesti olen saanut huonoa palvelua ja se oli paikallisessa prismassa, kyseessä jo sellainen vanhempi kassanainen, joka oli todella töykeä. Ei edes tervehtinyt, mutta tervehti kyllä takana tulevaa miestä, ja latoi minun ostokseni edes katsomatta minuun. Ostokset kyllä osasi periä. Sen jälkeen en ole hänen kassoillaan asioinut.

Meidän lähisiwassa taas on todella hyvää palvelua, niin ihania myyjiä ja aina reippaasti tervehtivät ja hymyilevät vaikka olisi kiirekin. Pitäisi o ikein antaa positiivista palautetta joskus.

Vierailija
5/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä mun positiivisuus sitten vaan ärsyttää kyseistä neitiä

ap

Vierailija
6/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sitten tartuttaisi sitä positiivisuuttasi häneenkin?En usko, että kovin positiivinen olet kun haukut täällä toisia vittunaamoiksi..

Vierailija
7/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin minun oli tosi vaikea olla ystävällinen asiakkaille, kun juuri olin saanut eroamisilmoituksen mieheltäni. Vaikka siitä kuinka maksettiin, niin enpä pystynyt iloista naamaria päälleni vetämään.

Vierailija
8/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puhuu kännykkään kassalla

- ei vastaa tervehdykseen

- heittää rahat tiskiin

- ei kiitosta

jne

Vierailija
9/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kassaneitinä työskennelleenä, tiedän varmaankin miten pitää asiakkaita palvella. Vaikka millainen vittunaama tulee kassallesi PITÄÄ SUN HYMYILLÄ! Vaikka sun miehen exä tulisi siihen, sun täytyy hymyillä ja palvella ystävällisesti!!!

ap

Vierailija
10/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ei eletä enää viiskytlukua. Ensi kerralla ole sinä ystävällinen, vaikka se olisi kuinka vittunaama. Saattaa olla, että sen mieli muuttuu kun se huomaa, että joku jaksaa hymyillä sillekin.

Vierailija
11/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mä saan kerta toisensa jälkeen huonoa palvelua, niin se ei varmastikaan johdu siitä, että sillä on " huono päivä" . Kun mun edessä olevia asiakkaita tervehtii ja on ystävällinen. ap

Vierailija
12/12 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti toiset on sellaisia, että vaikka niille kuinka olisi ystävällisiä niin niitä aina ärsyttää sun naama. Kokemusta on minullakin. terv. nro 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme