Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, hakekaa perhehoitajiksi

Vierailija
12.03.2026 |

Siihen koulutetaan ja saa palkkaakin. Ei tarvitse tehdä varsinaista hoitotyötä, vaan pientä apua ja seuraa vanhuksille lapsille nuorille ym ym. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtön stressaa ja ahdistuu. Miksi lisätä ahdistusta jos jotkut ei halua. Pitää olla tasapainoinen jos menee sosiaalialalle.

2/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa ap Sinä olet persehoitaja etkä ole ihan tilanteen tasalla 

Vierailija
4/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti. Eikai haittaa jos on ollut muutaman vuoden vankilassa?

Vierailija
5/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, missäs sun mammasi ja isukkisi asustelee? Nyt tulisi jutteluseuraa.

Vierailija
7/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällaiset kivat jutut yleensä kaatuu itsellä haastatteluun. Vaikka en huumeksia käytä.

Vierailija
8/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekoittanut sekä asiat että päänsä.

9/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mikä se on? 

https://nakoislehti.media.fi/vihdinuutiset/04fbcaff-8c71-43e0-8f53-05c4…

Jaa jotain vanhusjuttuja, jätän muille 😅

Vierailija
10/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo viesti. Kuuletko jo ääniä? Usein käynti psylääkärillä auttaa noihin harhoihin ja skitsoihin. 

Vierailija
11/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? 

Jaa jotain vanhusjuttuja, jätän muille. 

Jaa, eikö työ kiinnostakaan? Siitä saisi rahaakin. 

Vierailija
12/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhehoidossa se ikäihminen tai lapsi asuu perhehoitajan luona. Miten saan tähän minikokoiseen kelanormien mukaiseen vuokra-asuntoon mahtumaan jonkun asumaan? Hoitopalkkio on alle 1000e/kk. Miten elän sillä; vuokra, sähkö, vesi, kotivakuutus, sairauskulut, ruoka, matkakulut hoidettavan palavereihin. Jos haen lisäksi asumistukea ja toimeentulotukea, lasketaanko hoidettavan eläke ym. tulot minulle tuloiksi?

Tai jos otan tähän minikaksioon 2 hoidettavaa, asunko itse rappukäytävässä? Silloin hoitopalkkio olisi käteen n. 1400e/ kk, jolla juuri ja juuri maksan laskuni. Omaishoitajat ja perhehoitajat eivät maksa veroja palkkaverotuksen mukaan, vaan korkeamman, palkkion mukaan.

Että sellainen ahaa-elämys taas työllistää työttömät.. 

Vierailija
13/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse ihan pihalla. Suututtaako, kun olis töitä tarjolla, muttei huvita töitä tehdä, kun on kivempi vaan lusmuilla ja elää muiden kustannuksella?Ap😅

14/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? 

Jaa jotain vanhusjuttuja, jätän muille. 

Jaa, eikö työ kiinnostakaan? Siitä saisi rahaakin. 

Mä en oo yhteensopiva vanhusten kans 😃 

Teen keikkaa päiväkodissa talvikaudet 😄

Vierailija
15/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys laskenyt niin että nuo paikat kadonneet, kiitos taas tästäkin viisaudesta AP.

Vierailija
16/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni työtön stressaa ja ahdistuu. Miksi lisätä ahdistusta jos jotkut ei halua. Pitää olla tasapainoinen jos menee sosiaalialalle.

Pitääkö? Opiskelin alaa muutama vuosi sitten ja lähes kaikki opettajat suosivat näitä hemmetin kovaäänisiä ankkahuulisia naisia, joilla oli miljoona tatuointia.

Vierailija
17/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, se ei ollut tarkoituksena. 

Tämä työtarjous on niille, jotka haluavat/pystyvät tekemään tällaista työtä. Ap. 

Vierailija
18/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat, että kakarasi pääsee hengestään, vai? 

19/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhehoidossa se ikäihminen tai lapsi asuu perhehoitajan luona. Miten saan tähän minikokoiseen kelanormien mukaiseen vuokra-asuntoon mahtumaan jonkun asumaan? Hoitopalkkio on alle 1000e/kk. Miten elän sillä; vuokra, sähkö, vesi, kotivakuutus, sairauskulut, ruoka, matkakulut hoidettavan palavereihin. Jos haen lisäksi asumistukea ja toimeentulotukea, lasketaanko hoidettavan eläke ym. tulot minulle tuloiksi?

Tai jos otan tähän minikaksioon 2 hoidettavaa, asunko itse rappukäytävässä? Silloin hoitopalkkio olisi käteen n. 1400e/ kk, jolla juuri ja juuri maksan laskuni. Omaishoitajat ja perhehoitajat eivät maksa veroja palkkaverotuksen mukaan, vaan korkeamman, palkkion mukaan.

Oikeasti? Olis maailman ahdistavinta tuollainen 😅 ja missä mä sitte asuisin, jos täällä olis joku häirikkö? 🤔

Vierailija
20/37 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et näköjään lukenut tota linkattua juttua ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi