Taas Itä-Suomessa mies tappoi ja raiskasi puolisonsa, miksi naiset jää tuonne kun ei siellä ole kuin väkivaltaisia miehiä?
Venäjägeenit näkyy liian vahvasti alueella, ei siellä kannata asua.
Kommentit (34)
On se kumma ettei pystytä eroamaan niin ettei toiselta henki lähde. Tuossakin pienet lapset menettivät kummankin vanhempansa.
Itä-Suomi on tutkitusti maan sairainta aluetta johtuen entisaikojen pitkistä välimatkoista...
Vierailija kirjoitti:
Ja minne pitäisi muuttaa turvallisten miesten luo? Heseen? Ouluun? :D :D: :D
Tulkaa palstamamit Ouluun, niin saatte kunnolla peppuseksiä.
Vä.kivalta on liian lievä sana kun nainen kuoli. Se on pahin tapahtunut. Ihminen ei enää palaa. Lapset ikävöivät.
Suomen pahin massamurhaaja on nainen. Suomalaisella naisella ei ole oikeutta olemassaoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kitti ja turvallinen mies, kukaan nainen ei koskaan ole kiinnostunut minusta, koska en ole jännä.
Sitä saa mitä tilaa, katse peiliin naiset, kiitos.
Olen kiltti ja turvallinen mies, mutta minusta naiset ansaitsevat kuolla, jos eivät anna minulle.
T: ahmed
Ihan normaalia ainakin näiden maahan saapuneiden lääkärien ja insinöörien keskuudessa.
Missä järjestyksessä tuo teko tapahtui?
Eikö tuo ollut se Latviasta kotoisin oleva pariskunta?
Ja kaikki naiset Tampereella on kuin Virpi Butt.
Vierailija kirjoitti:
Olen kitti ja turvallinen mies, kukaan nainen ei koskaan ole kiinnostunut minusta, koska en ole jännä.
Sitä saa mitä tilaa, katse peiliin naiset, kiitos.
Oletko varma, että se on noin. Kiltti vai jännä? Voisiko olla jotain muuta? En itse tiedosta tuollaista jakoa. Kaikki naiset mielestäni etsivät kilttejä, aktiivisista miehiä. Jännä Miehet on ihan muissa piireissä haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minne pitäisi muuttaa turvallisten miesten luo? Heseen? Ouluun? :D :D: :D
Tulkaa palstamamit Ouluun, niin saatte kunnolla peppuseksiä.
Kyllä, mutta vain sellaisen kanssa, joka sen on itsekkin kokenut. Niin tietää miten se hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pahin massamurhaaja on nainen. Suomalaisella naisella ei ole oikeutta olemassaoloon.
Inkkelien ikiongelma: ilman naista ei pysty elämään, mutta kun ei ne mokomat kiinnostu naisvihaa uhkuvasta inkkelistä.
Ei tuokaan tuomio ole mitään, kun siitäkin annetaan ensikertalaisale. Vakavista väkivalta ja henkirikoksista se pitäisi ihan oikeasti poistaa kokonaan.