Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latvia hoiti homman, toi suomalaiset Dubaista Rigaan, hinta 350€

Vierailija
12.03.2026 |

Tässä suomalainen joka lensi Dubaista Latviaan, lentolipun hinta 350€

https://vm.tiktok.com/ZNRHRpVKh/

Suomessa asia hoidettiin niin että ensin 14 tunnin bussimatka Omaniin ja sitten 1200€ lentoihin. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko voisimme hyväksyä, että suomalaiset ihmiset ovat epämiellyttäviä vastuunpakolijoita, ja tämä on erityisen selvää ministeriöiden henkilökunnassa. Air Baltic tekee muuten voittoa, toisin kuin Finnair, joka lähinnä kuppaa veronmaksajia.

Suomessa Finnair mielletään huipputason lentoyhtiöksi, yltääköhän oikeasti edes keskitasoon?

Finnair on maailman kallein halpalentoyhtiö.

Vierailija
22/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lentoyhtiöt ei ole valmiita ottamaan riskiä. Eikä kaikki matkustajat ole valmiita lentämään Dubaista. Naivina kuvitella asian olevan yksinkertainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi osa piti hakea kalliilla, kun itse järjestämällä olisi päässyt halvalla? Ja Finnair ja vakuutus maksaa suurimman osan lennot. Ei ehkä niiden jotka siellä ovat asuneet vakituisesti..

Vierailija
24/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi osa piti hakea kalliilla, kun itse järjestämällä olisi päässyt halvalla? Ja Finnair ja vakuutus maksaa suurimman osan lennot. Ei ehkä niiden jotka siellä ovat asuneet vakituisesti..

Mutta kun valtiota on kusetettava kaikin mahdollisin keinoin.  Ei ihme jos ollaan pa.

Vierailija
25/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavatkohan päästä omin neuvoin edes Riikasta Suomeen vai pitääkö ne sieltäkin taluttaa kotimaahan?

Vierailija
26/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän parku olisi tullut jos Iranin ohjus olisi pudottanut koneen? 

Vierailija
27/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sitä mieltä, että veropakolaiset ja ihmisoikeusrikosten tukijat maksakoon itse matkansa. Aika törkeää aina huutaa valtiota apuun, varsinkin kun veroja ei kuitenkaan halua maksaa.

Vierailija
28/28 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on meno kuin Siperiassa.

Näin on. Kaikki on aina niin s aatanan vaikeeta ja mistään ei tule mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän