Minulle syötetty pakkoideologiaa 9 vuotta
Mihin otan yhteyttä? Koko peruskoulun ajan tuputettu pakkouskontoa, joka aamu opettaja soitti uskonnollisen virren ja paasasi jumalasta. Koska uskonnon pakkotuputuksesta luovutaan? Valtio ja uskonto erikseen!
Ateisti ja hetero.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No eihän tässä aloituksessa ole mitään totuutta edes.
Silloin kun itse olin ala-asteella laulettiin joka aamu virsi ja luettiin katkelma raamattua, ylä-asteella sitä roskaa ei enää onneksi ollut.
Sama. Ihan_joka_aamu laulettiin virsi, opettaja soitti harmonia.
Syntynyt 1976
Luovu kaikesta mikä ei tunnu sinulle hyvältä!Mikä sua pakottaa elämään jonkun ideologian mukaan?Elä sen näköistä elämää joka tekee sinut onnelliseksi.Sinä päätät itse kuinka sinä haluat elää tätä elämää.Elämä,jonka olet lahjaksi saanut,kun olet tänne valinnut tulla.
Tämäkin aloitus on manipulointia, aivan kuten mainokset elokuvat jne.. sitä tapahtuu jatkuvasti ja kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Minä lauloin myös mukana virret ja kuuntelin raamatunlauseet, mutta en ole siitä traumatisoitunut, vaikka en suuresti uskovainen ole ollut. Mukavat ovat muistot niiltä ajoilta. Otin uskonnonopetuksen ohjeellisena opetuksena, mikä on väärin ja mikä oikein. Aika kevyttä se opetus oli kuitenkin.
Toisilla pää on pehmeä eikä kestä edes virttä kuunnella, etteikö sitä vuosienkin jälkeen katkerana tilitä. Toiset osaavat ottaa asiat kevyemmin ja pysyä terveinä.
Terveisin terve ja hetero
Voisitko kuvitella itsesi vaikkapa islamin tai nykynoituuden opetukseen, jos se olisi kevyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lauloin myös mukana virret ja kuuntelin raamatunlauseet, mutta en ole siitä traumatisoitunut, vaikka en suuresti uskovainen ole ollut. Mukavat ovat muistot niiltä ajoilta. Otin uskonnonopetuksen ohjeellisena opetuksena, mikä on väärin ja mikä oikein. Aika kevyttä se opetus oli kuitenkin.
Toisilla pää on pehmeä eikä kestä edes virttä kuunnella, etteikö sitä vuosienkin jälkeen katkerana tilitä. Toiset osaavat ottaa asiat kevyemmin ja pysyä terveinä.
Voisitko kuvitella itsesi vaikkapa islamin tai nykynoituuden opetukseen, jos se olisi kevyttä?
Miten sinä vältit koulun oppitunnit islamista? Jäitkö kotiin sairastamaan?
Ilmeesi kun tajuat että ateismi ja tiedekin ovat pakkotuputusta ja aivopesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai 12 vuoden intensiivisen tiedepuppusisällön?
Ties miten monta kertaa minut raahattiin koulun kanssa kirkkoon vaikka se paskanjauhanta ei kiinnostanut silloin eikä kiinnosta nytkään.
Tuosta tuputuksesta viisastuneina lapset saivat päättää jo ala-asteella kuuluvatko kirkkoon vai eivät -ja ketään ei kiinnostanut. Eivätkä joutuneet liperilassen propagandan kohteiksi vaan jäivät koululle katsomaan elokuvia kun muut joutuivat kirkkoreissuille.
Minulle on kouluajan valehdeltu että kehitysoppiteoria on totta.
Mistä saan korvausta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle on kouluajan valehdeltu että kehitysoppiteoria on totta.
Mistä saan korvausta?
Et mistään. Johtuen siitä että koulussa sinulle on opetettu aivan oikein evoluutiosta.
Ei ole, Jumala on sanonut tehneensä .
Valtio ja uskonto onkin eri asia Suomessa.
Ev.lut voisi tosiaan jatkossa olla vain yksi kristillinen yhteisö muiden joukossa ilman verotusoikeutta. Virossa ev.lut kirkko on helluntailaisten, vapaakirkollisten jne. kanssa samalla viivalla. Etenkin kun ev.lut kirkon opetus ei ole nykyisin sama kuin Raamatun opetus asioista.
Kyllä evoluutiohapatushi on pakko-uskontoa, pride- ja hiilijalka-uskonnoista puhumatikaa