Suomalaisten lääke jokaiseen asiaan: vero, vero, vero
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Urbaanin legendan mukaan 70-luvulla jossain taistolaisten mielenosoituksessa on nähty kyltti "Verot valtion maksettavaksi!" Mitenhän tämä loistoidea toimisi...
Tosiasia 2026 Kokoomus, palkat yhteiskunnan maksettavaksi kun EK niin vaati kun vaalirahaa jakoi:
Jos maassa on hyvä työllisyysaste ja keskitulo korkea, korkea verotus on ratkaisu.
Jos maassa on huono työllisyysaste ja keskitulo korkea, korkea verotus ei ole enää hyvä ratkaisu.
Jos maassa on huono työllisyysaste ja keskitulo matala, korkea verotus tappaa kaikki.
Ei, kyllä niitä on muitakin. Esim. silmätipat, kipulaastari, kurkkupastilli ja lihasvoide.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa pelastuukin, vaikka kokkarit ja muut kansanviholliset yrittävät muuta väittääkin.
Eipä pelastu. Loppuu se työnteko, jos ei siitä hyötyä ole kuin vassumakoilijoille ja mamuille. Mitäs tykkäisit, kun kaupat olisivat kiinni, ei sähköä, siivous tekemättä ja terveyspalvelut loppu?
Joku taitaa pitää asioita itsestään selvinä.
Ruotsissa kesktuloiselle jää 5000 euroa enemmän käteen vuodessa lisäksi lääkkeet,polttoaineet,autot ja alkoholi halvempaa kuin suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa pelastuukin, vaikka kokkarit ja muut kansanviholliset yrittävät muuta väittääkin.
Yhtäkään maata ei ole veroilla saatu kuntoon.
Itse asiassa silloin kun rikkaita ja yrityksiä verotettiin pysyi velkaantuminen kurissa.
Katsopa esimerkiksi mitä jenkeissä kävi velkaantumiselle kun Reagan otti valumisteorian käyttöön…
Suomessa osataan verottaa veroakin. Esimerkiksi sähköverosta joutuu maksamaan arvonlisäveroa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa osataan verottaa veroakin. Esimerkiksi sähköverosta joutuu maksamaan arvonlisäveroa.
Myös polttoaineverosta maksetaan alvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos korkea verotus olisi ratkaisu, Suomen pitäisi olla yksi maailman rikkaimmista valtioista.
Harmi että kokkarit ovat viimeiset 20 vuotta tuhonneet koko veropohjan jatkuvilla veronalennuksilla. Ilman noita toimia ei oltaisi nyt näin kusessa. Niitä dynaamisia vaikutuksia ei koskaan tullut.
Hienoa, että myönnät, miten munattomia nämä muut puolueet ovatkaan olleet hallituksissa kahdenkymmenen vuoden aikana. Kokoomus vie ja muut vikisee?
Tässä toinen toimiva konsepti: yt:t - konkka, yt:t - konkka, yt:t - konkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään maata ei ole veroilla saatu kuntoon.
Neuvostoliitto, Venezuela jne.
Oliko tää sarkasmia?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, suomalaisen lääke kaikkeen on " lisää tukea, lisää tukia, lisää tukia " loputon huuto vihervassareiden sekakuorossa.
Joihin tarvitaan lisää veroja. Näinhän se menee.
Jos suomessa toteutettaisiin oikeutta niin velkaviisikolle jokaiselle tulisi muutama miljardi henkilökohtaista maksettavaa. Mitä se minulle kuuluu maksaa heidän ottamia velkoja?