Onko jotain lääkettä joka vie mieheltä halut?
Viekö joku lääke seksuaaliset halut?
Kyvyt jäi leikkauspöydälle, halut jäi.
Ei auta pillerit, pumput eikä renkaat.
Sisäinen tuska on s..tanallinen.
Pakko kai opetella elämään tämän asian kanssa. Helpompaa olisi jos halutkin katoaisivat.
Kommentit (26)
Luin tuosta er poistosta. Erektiokykysi voi palata joten semppiä, älä heitä kirvestä kaivoon.
Minulla krooniseen kipuun määrätty Duloksetiini vei tabuilla toimivan erektiokyvyn JA libidon. Vaimo on halukas ja haluttava joten yritä siinä sitten olla aviomies. Lääkärin määräämällä tadis-sildis-yhdistelmällä saa puolierektion mutta libidolla saisi sitä varsinaista draivia ja halua laatuaikaan. "Vanha libido" ei palannut vaikka lopetin kauan sitten tuon Duloksetiinin joka varsinaisesti on epilepsia/masennuslääke. Ihan sairasta touhua kun noita lääkkeitä määräävät mutta ei kerrota niiden sivuvaikutuksista.
Noin 2020 minulle syötettiin suostumuksellani Noretrin + Pregabaliini-yhdistelmää. Miten kävi? Kun oli täyteen vahvuuten titrattu ylös niin keskellä työpäivää hyydyin tietokoneen ääreen, ajantaju katosi, ja sitten herätys kun käsivarret lensivät sivulle, hiiri ja kahvikuppi lensivät lattialle. Onneksi en ollut autolla liikkeellä. Ilmoitin lääkärille että nyt lopetan kyseisen lääkityksen ja palasin aiempaan opioidilääkitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ER poisto?
Eturauhasen poisto
APtä ei varmaan lohduta, mutta kun mulla leikattiin rinta pois, ja määrättiin
lääke joka vei halun ja myös melkein kyvyn saada orgasmin. Vaihdettiin lääke ja nyt osin palautunut.
Eli estrogeeni poistettiin....
Kiitos kannustavista viesteistä.
Kyky tosiaankin voi palata joten ei auta kun toivoa. Juuri tällä hetkellä ei sen suhteen näytä mitenkään valoisalta. Muutaman kerran olen herännyt aamulla ja heijari on vähän pullistellut, ikäänkuin yrittänyt saada aamustondista. Erektiosta se on kuitenkin vielä kaukana. Pistoshoitokin on kokeilematta. Se tehonnee ainakin osalle.
Mieli (ja miehisyys) on kuitenkin maassa. Arveluttaa miten parisuhteen käy. Kumppani on halukas ja aktiivinen. Onneksi myös ymmärtäväinen ja kärsivällinen.
Tietysti on myös se pahin vaihtoehto jota en viitsi edes ajatella..
Ap
Eturauhasen poisto vie siis kyvyn saada erektio. Eikö tuo pistoshoitokaan auta? Tosin ei ole kiva piikitää omaa kaluaan erektiolääkkeellä.