Aiotko käysä maistamassa MCDonaldsin uutuusjättihampurilaista, Big Archia?
Pikaruokaketju McDonalds tuo keskiviikkona Suomen ravintoloihinsa uuden Big Arch -hampurilaisen. Yhtiön tiedotteen mukaan uutuustuote on lanseerattu jo maailmalla.
Isoon nälkään suunnitellussa hampurilaisessa on Big Arch -sämpylän välissä kaksi isoa naudanlihapihviä, kolme cheddarsulatejuustoviipaletta, paahdettua ja tuoretta sipulia, salaattia sekä suolakurkkua. Hampurilaisessa on myös oma Big Arch-kastikkeensa, jonka koostumusta ei ole kerrottu.
McDonaldsin nettisivujen mukaan uutuushampurilaisessa on reippaasti energiaa eli 1057 kilokaloria. Esimerkiksi klassikkohampurilainen BigMac sisältää merkittävästi vähemmän, 509 kilokaloria energiaa.
Kommentit (68)
McDonnalds'n toimitusjohtaja ei suostu syömään yrityksensä tuotteita. Siinä tarpeeksi syytä olla syömättä mitään mäkkäriä. Useinmiten niistä menee vatsa sekaisin.
En ole vielä koskaan syönyt McDonald'silla, enkä usko että aloitan nyt
En ole vielä mäkkärillä syömassä käynyt koskaan, joten uskoisin tuonkin jäävän välistä.
Voisihan sitä kokeilla jonain päivänä. Hinta näyttää olevan hieman yli 12 euroa, oliko 12.70. Ei kuulosta ison hampurilaisen hinnalta, kun ajatellaan, kuika kallista Suomessa normaalisti on.
En ole vielä isoja hampurilaisia syönytkään, ellei lasketa sitä, kun kerran tilasin Pancho Villasta jonkin vallankumoushampurilaisen ja otin siihen kuusi pihviä.
Vierailija kirjoitti:
Meen kingiin mieluimmin.
Hyi saatana, sytysnesteeltä 'savuaromin' takia maistuvaa kuonaa :(
Kuinkahan moni täällä tuolle tekopyhästi yököttelevistä on lihava tai ylipainoinen, veikkaan että aika moni :D Itse voisin kokeilla, tykkään kyllä tuplajuustosta ja wolttasin tälläkin viikolla mäkkäriä. T. N BMI20
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni täällä tuolle tekopyhästi yököttelevistä on lihava tai ylipainoinen, veikkaan että aika moni :D Itse voisin kokeilla, tykkään kyllä tuplajuustosta ja wolttasin tälläkin viikolla mäkkäriä. T. N BMI20
Olen ollut aikanaan töissä mäkkärillä ja nähnyt sen touhun kulisseissa, joten syystä sanon yök...
Ruotsissa jo vuodesta 2021