Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreän puolueen johto ei kunnioita ihmisoikeuksia

Vierailija
11.03.2026 |

Sananvapaus ja mielipiteenvapaus ovat keskeisimpiä asioita ihmisoikeuksissa. Kun sitten joku käyttää oikeuttaan sanoa, niin ihmisoikeuksien puitteissa ei voi lähteä tivaamaan tämmöisen henkilön motiiveja, kun teki kuin teki. Jääkiekkoilija ei myöskään ole julkisuuden henkilö siinä merkityksessä kuin julkisuuden henkilö määritellään, joten tätäkään kautta medialla ei oikein ole oikeutta häntä alkaa riepottelemaan.

Toimittajat ja media komppaa ja myötänauraa, ja esittää tietämätöntä, huuli pyöreänä, että "kuis näin", sananvapauttaan käyttäneelle, kuten tässä tapauksessa kävi.

Ei mulla muuta kuin että Vihreät. Teidät on nähty. Olen surullinen, että joudun ottamaan kantaa ihmisoikeuksiin tällä tavalla, mutta en voi ummistaa silmiäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinun hännän nostaa ellet sinä itse. Koita kestää itse valitsemaasi tehtävää.

Vierailija
2/2 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut että vihvas ei edistä niitä arvoja mitä se väittää edistävänsä. He ovat manipuloijia, eivät selkärangan omaavia. He sanovat olevansa suvaitsevaisia ja rasismin vastustajia sekä tasa-arvon ja ihmisarvojen edistäjiä. Kaikki se on valetta. He ovat vähiten suvaitsevaisia, eniten rasisteja, haluavat epätasa-arvoa niin että naiset saavat enemmän etuja kuin miehet ja ihmisarvo on heille vain keppihevonen millä ratsastetaan valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi