Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisillä on varaa hienoihin autoihin

Vierailija
11.03.2026 |

Olen ihmetellyt pitkään miten ihmisillä on varaa hienoihin autoihin, esimerkiksi monet ajaa jollain 10-30 tonnin autoilla, en ymmärrä, itse toki olen sössinyt asiani niin ei varaa sellaiseen kun on jo iso velka alla.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autosta ei kannata olla kateellinen kun jokainen työssäkäyvä voi lainalla ostaa hienon auton. Se on sitten eri asia onko siinä mitään järkeä.

Miksi ei olisi? Auton pitää olla hyvä esimerkiksi pitkän työmatkan vuoksi, sillä pitää olla myös turvallista kuskata lapsia. Ei millään muutaman tonnin rotiskolla aja kovin kauaa vaikka 100 km päivässä.

Vierailija
42/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, sä olet aivoton apina, joka on sössinyt raha-asiansa. Siksi sinulla ei ole varaa mihinkään.

sori onpas, mulla on nykyää toinen työ ja hyvät tulot.

Koska sinä käyt tekemässä niitä töitä, kun roikut jatkuvasti palstalla? Tuli tänne ihan mihin aikaan vaan, Allu on paikalla ruikuttamassa samaa sontaa. Ja vieläpä usean ketjun voimin.

teen öisin ja päivisin töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tää maailma ollutkin kummallises mallis kun sosialistit ja muutkin köyhät ajelevat autoilla !

Vierailija
44/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla tai lainarahalla niitä hienoja autoja saa.

Vierailija
45/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YMMÄRRÄTKÖ EN VOI OTTAA LISÄÄ VELKAA KUN PITÄÄ PÄÄSTÄ VELKAJÄRJESTELYYN

Vierailija
46/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi lapsena leikkiä "hienoa rouvaa" :)

Sano kallis jos sitä tarkoitat.

Vierailija
47/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YMMÄRRÄTKÖ EN VOI OTTAA LISÄÄ VELKAA KUN PITÄÄ PÄÄSTÄ VELKAJÄRJESTELYYN

VELKANEUVOJA SANOI EI SAA YHTÄÄ ENÄÄ OTTAA UUTTA VELKAA, PITÄÄ OLLA JOKU 1-2 V KUN OTTANUT VELKAA JA HOITANUT VELKAA ET VOI MAHDOLLISUUKSIA OLLA VELKAJÄRJESTELYYN

Vierailija
48/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tää maailma ollutkin kummallises mallis kun sosialistit ja muutkin köyhät ajelevat autoilla !

Köyhähän itsekin olet. 

Vierailija
49/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada sossusta jotain lisätukea kehitysvammaisuutesi perusteella? Siis muiden saamiesi tukien päälle.

Vierailija
50/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 80- ja 90-luvulla nuoret ajoi rotiskoilla, kunnes saivat paremman ostettua. Nykynuoret haluavat hienon auton heti. Se on sitten useimmiten rahoitettu jonkun muun rahoilla, vanhempien rahoilla tai pankin lainalla, jos ei töistä ole vielä kertynyt tarpeeksi tuloja.

Vierailija
51/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko saada sossusta jotain lisätukea kehitysvammaisuutesi perusteella? Siis muiden saamiesi tukien päälle.

sä olet kyllä ihan sekaisin.

Vierailija
52/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kun monet naiset ajaa melkein uusilla autoilla miten tämä ees mahdollista pitää olla reilusti yli 2000 tulot.

Vierailija
53/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velaksi ne on ostettu

Ei olla yhtään autoa velaksi ostettu, mutta mun mittapuulla tuon hintaluokan autot on ihan tavallisia autoja. Itse ajan kymppitonnin kotterolla ja mies maksoi käteisellä viimeisestä autostaan aika lailla 30t, mutta hänellä onkin suhteellisen hyvä paikka. Rahoituksella voisi siis ajella komealla kiesillä, mutta ei halua laittaa rahaa kankkulan kaivoon. Autohan on tunnetusti maailman huonoin sijoitus.

Vierailija
54/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saisin heti rahoituksen muttakun on niin iso velka etten sitten koskaan selviä. yli 50 tonnia on jo liikaa

Vierailija
55/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velaksi ne on ostettu

Ei olla yhtään autoa velaksi ostettu, mutta mun mittapuulla tuon hintaluokan autot on ihan tavallisia autoja. Itse ajan kymppitonnin kotterolla ja mies maksoi käteisellä viimeisestä autostaan aika lailla 30t, mutta hänellä onkin suhteellisen hyvä paikka. Rahoituksella voisi siis ajella komealla kiesillä, mutta ei halua laittaa rahaa kankkulan kaivoon. Autohan on tunnetusti maailman huonoin sijoitus.

no niin on TOISILLA HELPPOA MUN TULOT ON 1800 LUULETKO ET OSTELLAA HIENO AUTO KU VELKAA MENEE JO 700 E KK

Vierailija
56/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minullakaan ole varaa kuin korkeintaan 5 vuoden päästä. Silloin on asunto on ollut jo maksettuna muutaman vuoden, nuori on aloittanut (ehkä) oman elämänsä täysi-ikäisenä ja tilille on tullut varattua puskuria. Ikää tulee olemaan tuolloin 45.

Vierailija
57/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tehnyt hölmäyksiä, ihmettelen kun melkee joka 2 on nykyää uusi auto, helppoahan se 20 tuhatta ja maksella 250  e kk

Vierailija
58/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enempi velkaa sitä parempi asiakas pankille.

Eli vip !  velalla ainakin.. 

Vierailija
59/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nauttikaa hienostonaiset nirppanokat niistä bemareista

Vierailija
60/73 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kolme vuotta sitten 12 000e auton käteisellä. Kaipa sitä lainan kanssa saisi vaikka millaisen kotteron. Miksi tuhlata rahoja johonkin munanjatkeeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän