kiinnittymis kipu?
minkälaista ja kuin kauan kestää??
Mulla oli eilen dpo8 viiltävää menkkamaista kipua n.tunnin verran ja olin ihan varma että menkat tulee etuajassa mutta tänään ei mitään kipuja. Ainoastaan rintoja pakottaa koko ajan,ihan ku ne ois tulessa ;o)
Niiloakseli toiveikkaana kp24/30 yk10
Kommentit (10)
...piti vielä lisätä et menkkamaista pientä jomotusta oli sit sen loppupäivän ja olin kans aivan varma et kohta tulee suihkuamalla, mutta ei onneksi : )
-Minni
virallinen menkkojen alkamispäivä on kai tuo ensi torstai. Kierto ollut kyllä vasta kaksi edellistä kertaa 30pv nuulloin lyhyempi.
Tiukkaa tekee kyllä odottaa. Yllättävän kovaa kipu oli :o/
yritän ensi viikkoon asti kestää testaamatta koska en jaksa uskoa että vielä näkyisi mitään.
niiloakseli jännityksessä
Tuletko kertomaan mitä se kipu oli,olisipa onnistanut!!
Mulla oli tänään samanlainen kipu,kp 21/28 ja toivoisin plussaa...
T:Odottelija vuonna-05 viimeks :)
Mulla oli viikkoa ennen plussausta maanantai-iltana kovat alamaha kivut. Voisin verrata tosi koviin menkkakipuihin. Olin aivan varma että menkat alkaa ja laitoin siteenkin ennen nukkumaan menoa. Välillä tuli kylmän hiki ja rauhoittui välillä. Lisäksi juili ihan kauheasti. Neljä tuntia kärsin ja sitten onneksi loppui. Viikon oli pientä jomotusta vasemmalla nivusessa ja kun menkat olis pitänyt alkaa niin menkkaimaista kipua oli tosi vähän. Valkovuotoa oli runsaasti ja lorahteli kummasti ja aina juoksin vessaan ja olin varma että menkat alkaa. Tuo kiinnittymiskipu oli enemmän vasemmalla puolella, kuten muutkin vähäiset tuntemukset. Varmaankin on kiinnittynyt vasemmalle puolelle.
Toivottavasti oli jotain hyötyä :)
-tulppa ja hiplaaja-
rv 15+2
Juuri tuolta se minustakin tuntui ja vasemmalla,vähän kipu levis alavatsaan laajemmin ja selkään mutta niin nopeasti kun alkoi niin yllättäen loppuikin,kesti alle tunnin,sen jälkeen vaan nippaillut.
Toivotaan et " Oskari" olis kiinni elämässa :)
Hyvää raskaudenaikaa sinne!
Mulla tällä hetkellä 28/35 ja testit näyttää negaa, tänään myös terkkarin pissanäyte oli miinusta. Mulla oli myöskin n.5 päivää ennen ku tätien piti alkaa, outoa arkuutta ja painetta alavatsassa. Nyt kun luin noita tein juttuja, on tainnut olla kiinittymiskipuja nekin. Sanoin jopa vitsillä äidilleni et kyl nyt tulis raskaaks jos olis vaan isäntä kotona, kyllä on OVULAATIO meneillään! Kalenteria tutkittuani naurekelin et menkathan sieltä juuri alkaakin ja ovulatioajat on kaukana takana..
Yhtään en ajatellut asiaa sillon, koska toi tätien poisjäänti tuli yllärinä, vaikkei mahdottomana.. Ei ole eka raskaus, mut silti jännittää aika lailla et onko siellä pieni alku vai ei! Ootteko jo testaillut ja koska ajettelitte testailla?
Elikkä mulla täti 7 päivää myöhässä. Ja sit kyselen vielä, et kun puhelette nippailusta, minkälainen tuntemus se on,vihlontaa vai mitä?
Odottaesani 05 syntynyttä tytärtäni en olis tienny olevani raskaana, jos ei olis ollut ainainen nälkä, nälkä,nälkä!!
Ma 26.2 tein clearblue- raskaustestin ja silloin näytti vahvat viivat. Muutamaa päivää ennen tein eli pe 23.2, apteekin oman raskaustestin, joka näytti puhtaan negan.
Plussatuulia kaikille!!
" Kelilu" kysyit minkälaista on nippailu,mä tarkoitan sillä sellaista tuntemusta niinkuin joku nipistäis vatsassa,vaikee kuvailla.
Mä oon käsittänyt et kp:t merkataan ensiksi päivät viimeisten kuukautisten jälkeen/sitten normaalin kierron pituus.
Mulla ainakin oli kiinnittymiskipuna just semmonen viiltävä kipu alavatsalla, kestoltaan pari minuuttia. Tai niin ainakin luulen että oli juuri tuota kiinnittymiskipua. Piti oikein haukkoa henkeä hetken. Toivon sulle sydämestäni plussaa, koska ajattelit testailla?
t. Minni kera viisikon ja kuutonen rv7+3