Uskovaisena nauran kun ns. maalliset hädissään
Kommentit (28)
Ylpeys on yksi suurimmista synneistä.
Vierailija kirjoitti:
Hädissään? Mistä ja miksi? Sulla taitaa olla aikamoiset uskovan harhat.
Ei ole normaalissa järjessään. Paljon on yksinkertaisia uskovissa
Eikös se Jeesus sanonut, että rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Millä perusteella olet uskova, jos ensimmäinen reaktiosi toisten hätään on vahingonilo? Jumala kehottaa rakastamaan paitsi lähimmäisiä myös vihamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella olet uskova, jos ensimmäinen reaktiosi toisten hätään on vahingonilo? Jumala kehottaa rakastamaan paitsi lähimmäisiä myös vihamiehiä.
Uskovaiset ovat kaikkein tekopyhimpiä hurskastelijoita.
Minä ateistina nauran, kun uskikset luulee tietävänsä jostain jotain.
En uskovana kristittynä ajattele noin. Perusviestini on toki tuo henkivaltojen taistelu, mutta maailman menon ja jopa Saatanan toimet speksaa kaiken Luoja eli Herra. Siinä mielessä olemme luodut ja uskovat turvassa.
Taas näitä huijariprovoja...
Helposti höynäytettävänä otan itseeni ja pahoitan mieleni.
Saattoi ydinajatus mennä vähän ohi sulla.. tosin ethän sinä sanonut mihin mörköön oikein uskot. :0
Vierailija kirjoitti:
Helppo uskoa, että AP on uskovainen. Pahantahtoisempia, ilkeämpiä ja omahyväisempiä ihmisiä ei varmaankaan ole olemassa. Valehtele, huijaa. petä, käytä lapsia ja naisia hyväksesi, niin kirkkaamman kruunun saat. Jos sattuisi omantunnon rippeet joskus soimaamaan, niin maallikkosaarnaaja on saanut ylhäältä toisen saarnamiehen avustuksella luvan antaa synnit anteeksi. Ja eikun jatkamaan naureskelua uskottomille.
No minua ei naurata, kun tietää vähän mitä jossain kohtaa on edessä. Jeesus tulee, vie omansa pois, sen jälkeen homma räjähtää. Sitä ei soisi kenellekkään ja lopulta ikuinen ero Jumalasta.
Isän tahto kuitenkin on, että kaikki pelastuu ja löytää kotiin. Useilla on vaan niin väärä kuva isästä. Siksi Jeesus tuli, hän on niin hyvä. Auttoi, paransi, pelasti, ruokki, palveli, hoiti homman, teki kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Minä nauran kun ateisti väittää muita uskovaiseksi.
Oikeasti. Kun ateistilta kysyy mistä universumi on tullut vastaus on alkuräjähdys. Kun kysyy, että mitä oli ennen sitä niin vastaus on, että ei mitään.
No täytyy sanoa että "ei mikään" joka yhtäkkiä rajähtää maailmankaikkeudeksi on aika hemmetin maaginen "ei mikään".
Samoin jos kysyy ateistilta, että mitä tapahtuu kun kuolet. Vastaus on "ei mitään".
Jooten... palaat siis sen sinutkin luoneen "ei minkään" luo?
Jeesus ei koskaan nauranut muille ihmisille eikä näiden hädälleen. Jeesus pyrki auttamaan ja suojelemaan kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
No minua ei naurata, kun tietää vähän mitä jossain kohtaa on edessä. Jeesus tulee, vie omansa pois, sen jälkeen homma räjähtää. Sitä ei soisi kenellekkään ja lopulta ikuinen ero Jumalasta.
Isän tahto kuitenkin on, että kaikki pelastuu ja löytää kotiin. Useilla on vaan niin väärä kuva isästä. Siksi Jeesus tuli, hän on niin hyvä. Auttoi, paransi, pelasti, ruokki, palveli, hoiti homman, teki kaiken.
Se on tällä Jeesuksella sitten vähän samat periaatteet kuin pridellakin. Jos et ole puolellani, olet minua vastaan.
Ihme satuihin vielä uskotaan 2000- luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nauran kun ateisti väittää muita uskovaiseksi.
Oikeasti. Kun ateistilta kysyy mistä universumi on tullut vastaus on alkuräjähdys. Kun kysyy, että mitä oli ennen sitä niin vastaus on, että ei mitään.
No täytyy sanoa että "ei mikään" joka yhtäkkiä rajähtää maailmankaikkeudeksi on aika hemmetin maaginen "ei mikään".
Samoin jos kysyy ateistilta, että mitä tapahtuu kun kuolet. Vastaus on "ei mitään".
Jooten... palaat siis sen sinutkin luoneen "ei minkään" luo?
Jos aika syntyy hetkellä t, ei ole järin fiksua kysyä mitä oli ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tällä Jeesuksella sitten vähän samat periaatteet kuin pridellakin. Jos et ole puolellani, olet minua vastaan.
Ihme satuihin vielä uskotaan 2000- luvulla.
Minä sadut sinulle vielä näytän, terveisin Jumala