G: Vaatemerkki/-kauppa, josta aina löydät ihania vaatteita?
Kommentit (37)
minä löydän mistä milloinkin, lapselle zara, adams skids, h&m, exit ja stokmanin global girl. Itse ostan usein :lindex, river go liikkeestä ja zara.
sekä nettimyynti- joskus myös Hobby Hall
Ikävä kyllä niitä ei Suomesta saa.
Etenkin työvaatteita ja hyviä housuja/farkkuja
Hei
Paljastaisitko paikkakunnan ja liikkeen nimen jossa pikkuputiikissa saa hyvää palvelua ?
Kesällä suomea kiertäessä olisi kiva käydä ko. kaupassa jos sattuu reitin varrelle.
Kiitos jo etukäteen.
Mexxiä, Marc O' Poloa... Mutta mikään ei ole ehdoton suosikki, riippuu tosi paljon mallistosta. Tytölle Oilily on ihan ehdoton, ne vaatteet ovat fantastisia!!! Tosin Suomen valikoima on onneton, joten Hollannista tilaan paljon. Lasten H&M:stä löytyy usein myös kivoja (ja huomattavasti edullisempia..!) sisävaatteita.
Kohtuuhintaisia, ihan kestäviä vaatteita.
joutuvat ostamaan kaikki vaatteensa H&M:stä ja Lindexiltä.
En kyllä koe itseäni reppanaksi vaikken voikaan käyttää pelkkiä merkkivaatteita.:)
Viroon asti täytyy mennä, tsekatkaa nettisivu!! w w w (sitten tuo nimi) piste (ja) fr loppuun
Liike on Keski-Suomessa, Karstulassa ja nimeltään Matti ja Maija. Pieni putiikki tupaten täynnä vaatteita ja myyjät kantaa koko ajan kaikkea sovitettavaksi.
Olen käynyt minäkin siellä pääkaupunkiseudulta ja totta puhuu edellinen. Kiva pieni maalaisputiikki mutta laadukas!
Mahtava palvelu ja hyvät valikoimat. Aina löytyy jotain ostettavaa.
Kaikkia näitä ostan ehkä eniten Huutiksesta (yleensä uutena, joskus oikein vähän käytettyinä), Ebaysta (uutena) ja tuota Legoa ja Espritia saksalaisista nettikaupoista (tarvitko osoitteet..?). Reiman vaatteitakin saa jo onneksi netistä, ulkomailtakin :)
Vierailija:
Legoa, Espritia, Timberlandia, Hilfigeria, Gapia, Reimaa. Eli näitä merkkejä mistä vaan satun saamaan. Lähinnä netistä, kun kaupat ovat niin kaukana.
eli Polarn och Pyret. Todella laadukasta, kulutusta ja pesua kestävää, ihania raikkaita kuoseja ja värejä, jopa hyvä jälleenmyyntiarvo :)