8% viinit ovat ihan litkua! Join litran ja tuntuu samalta kun oisin juonut vettä.
Onneks on "oikeatakin" viiniä kotona. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan tuota mehua!
Kommentit (27)
Joo ei se punaviini hääviä oo, ero oikeaan viiniin on iso. Valkkarit jonkun verran parempia.
Suomalaisia k- kauppiaita varten tehtyä erikoispaskaa.
Okei.. Itse jotain kaupan fresitaa maistanut. Se oli ihan hyvää
Itse pidän nykyään enemmän miedosta viinistä. Alkon viinit on jo niin happamia että ne polttaa kurkkua.
Joit LITRAN 8%:n viiniä?
No jos tuo ei sinulla missään tunnu niin kertoo että on sinulla toleranssit aika korkealla ja taitaa märkä maistua :D
Viinin pilkkaa.
Blossan alkoglögi ok mutta sekin kaipaa tilkan terävää jos hyvää aikoo.
Ei ne alkon viinitkään enää ole juuri mistää otoisin , maistuu laimenetulta ja kitkerältä ja vaikka miltä nykyään. Teenkin palautteen kyseisitä opunaviineistä. meitä huijataan.
Hassuinta hinta/prosentit/maku.
Kaupan vedellä jatkettu litku on kalliimpaa kuin oikea viini Alkossa.
Litra 8%: sta viiniä eikä tunnu missään? Entä jos juot litran vastaavan väkevöistä olutta tai siideriä? Oikeasti tuossa on jo 3-4 alkoholiannosta ja jos se ei tunnu missään onalkoholinsietokyky selvästi aika korkealla, mikä keroo runsaasta alkoholinkäytöstä.
Aloittaja, taidat olla alkoholisti, kun tuollainen toleranssi kehittynyt.
Mä juon harvoin mutta kyllä noita pulloja pitää kaksi olla.
No aloitin joskus klo 17 aikaan, ja nyt meni n. klo 20.30 viimeinen lasi. Hiljakseen join mutta ei kyllä päähän mennyt. Tosin ei se nyt tavoite ollutkaan, mutta olisi saanut nyt vähän tuntua :)
Ap
Valkoviini on ihan ok, sitä voi nauttia ruoan kanssa. Punaviinin ostan edelleen Alkosta.
Vierailija kirjoitti:
Litra 8%: sta viiniä eikä tunnu missään? Entä jos juot litran vastaavan väkevöistä olutta tai siideriä? Oikeasti tuossa on jo 3-4 alkoholiannosta ja jos se ei tunnu missään onalkoholinsietokyky selvästi aika korkealla, mikä keroo runsaasta alkoholinkäytöstä.
No ei se välttämättä kaikilla tunnu. Jos on painavampi ja juuri vaikka syönytkin vielä kunnolla, ja ottaa säännöllisesti alkoholia niin ei mikään ihme jos ei tunnu missään. Eihän sitä nyt varmaan puoleen tuntiin kukaan muutenkaan kittaa niin aikaakin menee juodessa jolloin osa kerkeää jo palaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon harvoin mutta kyllä noita pulloja pitää kaksi olla.
Eihän viinistä humalluta. Sillä vaan huuhdellaan suu ruokailun jälkeen. Korkeintaan pieni rentouttava vaikutus.
Jos minun pitäisi humaltua 8% viinistä niin tarvitsen arviolta joku viisi - kahdeksan pulloa.
Vierailija kirjoitti:
No aloitin joskus klo 17 aikaan, ja nyt meni n. klo 20.30 viimeinen lasi. Hiljakseen join mutta ei kyllä päähän mennyt. Tosin ei se nyt tavoite ollutkaan, mutta olisi saanut nyt vähän tuntua :)
Ap
Tuoko on mielestäsi juomista? Siemailun puolella jos kunnolla sitäkään.
Viiniä ei juoda humaltumista varten.
Mää taas tykkään ihan hulluna, ei tartte laskee monesko lasillinen on menossa, sen kun vaan juoda lipittää.