Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä toivot äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
04.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkahoito/käsihoito/kasvohoito/hieronta....

Vierailija
2/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna sain säkillisen kiviä (kun halusin sellasia koristekiviä puutarhaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. essu, sukat, paita..

Tai vaikka epilaattorin ;)

Mutta mitään en saa, edes kahvia ei aamulla keitetä, mies ei muista edes syntymäpäivääni.. Ja lapset on niin pieniä etteivät itse voi ostaa..

Pitäisiköhän mennä esikoisen kanssa yhdessä äitienpäivä-ostoksille, poika 3v saisi valita minulle jonkun lahjan ja minä tietty maksaisin?

Vierailija
4/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sen jälkeen lähtisin hoidettavaksi johonkin dayspahan. Hieronnat ja hoidot :)

Tulisin kotiin ja siellä olisi ruoat valmiina. Sitten vietettäisiin koko loppupäivä kotona oman perheen kanssa. Ehkä joku ihana kävekyretki omalla porukalla ja aurinko paistaisi tietenkin :)

Aah..

Vierailija
5/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka että saisin nukkua aamulla pitkään. ehkä kukkia. lasten piirtämät kortit. halauksia ja hymyjä miehen kanssa.

Vierailija
6/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänä vuonna toivon sellaista korua, johon painetaan molemmin puolin lapsen kuva. Olisin joka tapauksessa tilaamassa itselleni sellaisen, joten miksei sitten äitienpäivälahjaksi.

Vierailija
7/7 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toiveissa olisi joku koru ja meis en tietää muttei vaan osta:( olen puhunut jo neljä äitienpäivän edustaa kalevalan lapsi korusta