G: Mitä toivot äitienpäivälahjaksi?
Kommentit (7)
viime vuonna sain säkillisen kiviä (kun halusin sellasia koristekiviä puutarhaan)
Esim. essu, sukat, paita..
Tai vaikka epilaattorin ;)
Mutta mitään en saa, edes kahvia ei aamulla keitetä, mies ei muista edes syntymäpäivääni.. Ja lapset on niin pieniä etteivät itse voi ostaa..
Pitäisiköhän mennä esikoisen kanssa yhdessä äitienpäivä-ostoksille, poika 3v saisi valita minulle jonkun lahjan ja minä tietty maksaisin?
Sitten sen jälkeen lähtisin hoidettavaksi johonkin dayspahan. Hieronnat ja hoidot :)
Tulisin kotiin ja siellä olisi ruoat valmiina. Sitten vietettäisiin koko loppupäivä kotona oman perheen kanssa. Ehkä joku ihana kävekyretki omalla porukalla ja aurinko paistaisi tietenkin :)
Aah..
vaikka että saisin nukkua aamulla pitkään. ehkä kukkia. lasten piirtämät kortit. halauksia ja hymyjä miehen kanssa.
mutta tänä vuonna toivon sellaista korua, johon painetaan molemmin puolin lapsen kuva. Olisin joka tapauksessa tilaamassa itselleni sellaisen, joten miksei sitten äitienpäivälahjaksi.
mutta toiveissa olisi joku koru ja meis en tietää muttei vaan osta:( olen puhunut jo neljä äitienpäivän edustaa kalevalan lapsi korusta
jalkahoito/käsihoito/kasvohoito/hieronta....