Näytteletkö ja kerrotko kaikille että paraolympialaiset kiinnostaa sinua vaikka oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa?
Kommentit (21)
Ei mun tartte näytellä. Urheilut voisi lopettaa kokonaan. Ajan ja resurssien haaskausta.
En, ei kiinnosta mikään penkkiurheilu muutenkaan.
Miesten urheilu kiinnostaa, ei naisten eikä vammaisten
No minua ainakin kiinnostaa, ei tarvi näytellä. Ei tietenkään kaikki lajit, mutta eipä ne kaikki vammattomienkaan lajit kinostele, esim jääkiekkoa en katsois vaikka maksettais
En valehtele, sukulainen siellä kilpailemassa joten se kyllä kiinnostaa miten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
No minua ainakin kiinnostaa, ei tarvi näytellä. Ei tietenkään kaikki lajit, mutta eipä ne kaikki vammattomienkaan lajit kinostele, esim jääkiekkoa en katsois vaikka maksettais
Olet hieno ihminen
Voisi jopa sanoa että ne vasta urheita urheilijoita ovat. Joten kyllä katson joitain lajeja.
En seuraa muutakaan urheilua ja "kaikki" tietää sen.
En, kun ei kiinnosta mitkään -lympialaiset. Ei edes ne tavalliset.
Vierailija kirjoitti:
Voisi jopa sanoa että ne vasta urheita urheilijoita ovat. Joten kyllä katson joitain lajeja.
Jos lihavat juoksee, onko ne vasta urheilijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on vatsaurheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse. -eri
Kiinnostaa, mutta en voi katsella niitä venäjän mukana olon tähden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihava vammainen? No ei välttämättä ole. Joten oliko sulla ehkä joku pointti tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihava vammainen? No ei välttämättä ole. Joten oliko sulla ehkä joku pointti tässä?
Miten se että on vaikea urheilla ja saada tuloksia tekee urheilusta arvokkaampaa?
Televisiota voi pitää vammaisurheilun aikana kannatuksen vuoksi päällä vaikka ei kiinnostaisikaan
Kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin muutkin Olympialaiset eli eipä juuri kiinnosta.
Tottakai kiinnostaa - not