Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder match, livenä pettymys

Vierailija
10.03.2026 |

Viestitellyt ja soiteddut Tinder matchin kanssa ja alkoi tuntua siltä, että nyt saattoi löytyä oikea. Jutuissa alkoi olla jo mukavan kuumaa virettä ja päätettiin tavata. Olin nähnyt useita kuvia miehestä, mutta yksi seikka oli jäänyt kertomatta; äijällä oli aivan hervoton kalju päälaella. Kaikki kuvat siten ettei näkynyt ja missään vaiheessa ei mies myöskään kertonut. Mitä teen? Mies on oikeastaan juuri sellainen kuin oletinkin, mutta tuo kalju on TODELLA iso turn off. Itse asiassa niin iso, ettei tapaaminen johtanut kahvittelua pidemmälle. Kuinka yleistä että miehet feikkaa tuon kaljun kanssa? Ei kyllä herättänyt minkäänlaista seksuaalista hyrinää kun tuon näki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies, lihava tai mummoutunut nainen 5-10 v vanhoilla profiilikuvilla, onhan näitä. Ja sitten vielä ne kaikki filtteröidyt kuvat, jotka vievät habituksesta 15 vuotta pois. Senpä takia onkin hyvä nähdä livenä ASAP.

Vierailija
2/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko pienestä voi olla kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on pinnallista.

jos alkoi tuntua että löysi oikean mutta sitten noin pinnallisen asian takia jättää koko tyypin ni huhhu

Vierailija
4/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket sen vaan näyttämään munansa ja sitten voit miettiä, että onko se niin kauhea kanki, että voittaa kaljun.

Vierailija
5/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on pinnallista.

jos alkoi tuntua että löysi oikean mutta sitten noin pinnallisen asian takia jättää koko tyypin ni huhhu

Ja sanon tämän siis naisena. Musta ihan naurettava syy. Jos synkkaa todella hyvin sisäisesti ni ei se ulkonakö ei oo kaikki kaikessa. Toki omiin silmiin viehättävä MUTTA yksi asia ulkonäössä ei tee hänestä rumaa kokonaisvaltaisesti.

ei sinullakaan rypytön iho ole ikuisesti jne

Vierailija
6/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mammat ulisevat tällä sitten kuorossa miten miehen pitää hyväksyä heidät juuri sellaisena kuin ovat eli ihramakkaroineen ja karvaa pursuvine tavaroineen joista oltiin ihan hiljaa kun tiedettiin että kyseessä ovat sellaiset turnoffit ettei niitä hetken katseltuaan ja haisteluaan seiso edes mopoikäisellä.

Vierailija
7/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen pitäisi hyväksyä omiin mieltymyksiin täysin sopimaton mies??? Turha on sitten miestenkään valittaa yhtään mistään naisen ulkonäössä. Minullekaan ei jokin pellehermannikaljuäijä kelpaisi.

Vierailija
8/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitäisi hyväksyä omiin mieltymyksiin täysin sopimaton mies??? Turha on sitten miestenkään valittaa yhtään mistään naisen ulkonäössä. Minullekaan ei jokin pellehermannikaljuäijä kelpaisi.

Eihän miehet valitakaan - ihme jos saavat edes jonkun naisen treffeille, ja kauniita kaikki.

Naiset siellä Tinderissä ulkonäkökeskeisiä on, miehethän tykkää kaikista

Vierailija
9/9 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan elämänkumppania hakemassa niin en viitsisi kaljun takia diskata. Minulla on kerran elämässäni kolahtanut sillä tavalla, että siinä se vaan oli. Eikä tuo mies ole esimerkiksi pisin, puhtaasti visuaalisesti komein, isomunaisin tai täydellisimmän hiusrajan omaava jonka olisin voinut ihan helposti saada ja voisin nytkin. 

Mutta hän on uskollinen, omistautunut, älykäs, tasapainoinen, tarpeeksi hauska ja hurmaava ja haluaa elämältä samaa kuin minä. 

Ei minua kokemukseni mukaan lohduta se, että mies on ulkonäöltään tai pintapuoliselta hurmaavuudeltaan sitä tasoa että miestä tai meitä parina katsotaan kadehtien jos sitten esimerkiksi tunneyhteys, luottamus, sama suunta tai vaikka kemia petipuuhissa puuttuu. 

Mutta jos olet itse sellainen ja toiveesi ovat sellaiset, että sinulle sopivia elämänkumppanimätsejä on joka nurkalla TAI jos oikeasti se pälvikalju on sellainen että mies jotenkin ällöttää sinua niin jatka toki matkaasi. 

Itse oletan, että sekä mies että minä ollaan joidenkin neljien vuosikymmenten päästä vähän harvahiuksisempia sitten 70+ iässä. Ja jos ei olla niin varmaan ei enää kummallakaan lihakset pullistele tai iho hehku kauniina. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi