Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäkään keväänä ei ole varaa ostaa

Vierailija
04.05.2007 |

uutta takkia. Olen jo kolme ylimääräistä kevättä sinnitellyt takilla, josta aika jätti n. neljä vuotta sitten (ostettu about vuonna 2000), hokien itselleni, että kevät on lyhyt aika, kesällähän ei takkia tarvii ja ensi keväänä on sitten rahaa ostaa takki ja silloin sijoitan siihen kunnolla. Yeah right. Ikinä ei ole varaa ja joka kevät palelen.

Sama juttu kenkien kanssa. Omistan kevät-, kesä- ja syksykäyttöön tasan lenkkarit sekä YHDET mustat kävelykengät, en sandaaleja, en kunnon avokkaita, en kumisaappaitakaan. Niillä kävelykengillä sitten käydään kaikki puoliviralliset vierailut ja tilaisuudet. Jos on pakko olla juhlavaa päällä, otan jalkaani numeron verran liian isot, hajoamistilassa olevat mustat avokkaani ja klonkkaan niillä sitten jalkani kipeiksi.

Olenko ainoa, jolla ei ole vaatteita?!?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille otan vähäisillä rahoilla ja muuhun ei jää

Vierailija
2/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan vähintään viidet kengät vuodessa! JA takkejakin tulee ostettua joka vuosi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko siis syksynkin ilman takkia ap??

Vierailija
4/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani maksoi alessa 12,90 ja on oikein ihana, paljon kehuja saanut.

Vierailija
5/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan joka kevät ainakin kaks.

Vierailija
6/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ostettua eilen uuden takin. Ekan taas moneen vuoteen. Vielä kengät pitäisi jotenkin investoida puhumattakaan housuista. Tuntuu, että lapsiin raskii sijoittaa ja satsata, mutta itseen ei.

Vierailija
7/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa saat takin ja kenkiä! laitas osoittees. ostan ainakin 10 kengät per vuosi, kesällä tulee ostettua enemmänkin ja takkeja 2-3 per kausi. Mulla on tällä hetkellä 4 tennarit, 3 saappaat, 2 kävelykengät tai sinne päin..ja 3 takkia.

Vierailija
8/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole varaa edes siihen 12,50 euroon... Ja sitä paitsi, tää nyt on tosi pöhkösti sanottu, mutta halvemmat mallit tuppaavat olemaan minulle ihan väärän muotoisia, kun olen tämmöinen pitkä tiimalasitapaus, ja jos ostan jonkun mikä näyttää mun päällä teltalta, niin en käytä sitä kuitenkaan.

ap

Vierailija
9/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku sun puolesta. Muistan kyllä lapsuudesta, miltä tuntui kun ei ollut kunnon vaatteita. Tuolla hobbyhall verkkokaupassa on tosi edullinen (10 tai 15 ¿) naisten trenssi alessa. Vinkiksi vaan. Toivottavasti tulee pian lämmintä, jos ei siihenkään rahat riitä just nyt.

Vierailija
10/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sopivat vaatteesi minulle. Yläosa rintava 42, alaosa persevä 38, kengät pitkät, kapeat ja matalat 38:t.

Vierailija
11/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei välttämättä ole pelkkä kustannuskysymys. Joskus asioita on laitettava tärkeysjärjestykseen ja joskus on pihistettävä vaikka ruokarahoista.

Minkä kokoinen olet? Huolehditko / välitätkö muuten itsestäsi? Laitatko lasten ja miehen tarpeet omien tarpeidesi edelle noin totaalisesti? He tarvitsevat siistin äidin, josta voivat olla ylpeitä!

Siis, minkä kokoinen olet? Jonkun palstalla olevan kaapeistakin voisi sinulle löytyä jotakin.

Vierailija
12/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan shop-a-holic ja kenkiä ja takkeja on vaikka kuinka paljon -- käyttämättä. Matkustan paljon ja joka paikassa tulee shopattua ... Missä asut? Postittaminen on niin kallista. Ja mitä kokoa käytät?

Vierailija
13/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on vähän niinkuin pakko... :) Sitä paitsi siitä saa vähennyksen kun teen toiminimellä.

ap

Vierailija
14/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:se nettikyselijä

Vierailija
16/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, 22.

Voisinhan tietty säästää " karkkirahoista" takin, mutta en viitsisi luopua kipeästi tarvitsemistani hemmotteluhetkistäkään. Ja koko ajan tuntuu tulevan yllättäviä menoja eteen.

Vierailija
17/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja hanki elämä.

Vierailija
18/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä laihdun, niin katkean kahtia! :D Ei ne luut rintakehästä ja lantiosta mihinkään haihdu, lihasten en halua haihtuvan. 175 cm ja 65 kg on minusta aika hyvä :)

ap

Vierailija
19/19 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voidaan katsoa miten voisit säästää!

Kyllä normaali työtä tekevä ihminen voi itseleen takin ja kengät ostaa.

Kuullostaa ihan uskomattomalle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi