Vaimo ihastunut pomoonsa
Olenko ihan hullu kun ajattelen, ettei tuollainen uhkaa avioliittoamme? Jokainenhan ihastuu joskus, mutta vaimo tuskin tulee olemaan aktiivinen. Tuskin pomo huomaa ja jos huomaa ei ehkä ole kiinnostunut. Jos on kiinnostunut niin suhde voi jäädä pelkiksi väreiksi. Jos päätyvät sänkyyn, niin suhde voi kuitenkin jäädä lyhyeksi. Mitään suuria ongelmia kun ei ole ja meillä lapset, koti... ja pomollakin omat vakiintuneet kuvionsa.
Kommentit (8)
ihastumatta kuin yhteen ihmiseen. Ihastumiset kuuluvat elämään. En murehtisi ennen kuin on murehtimisen aihetta eli miksi murehtia jos ja kun eivät pane ja mitä ei tiedä ei vahingoita
Onko vaimo kertonut että on kuumana pomoon?
Vai onko se ihailu = arvostusta, jolla ei ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa.
Katsos kun naiset ei samalla lailla ajattele kun me miehet näitä hommia.
Eli nainen voi ihailla miestä jolla on valtaa ja osaamista, ilman että kulkee kosteana miehen perässä.
Jos pomo on AMMATTILAINEN niin ei syö kuormasta vaikka vaimosi tarjoaisikin piirakkaa lounaaksi.
Älä stressaa, saat vaan oman pääsi sekaisin.
Ei se järvi soutamalla kulu.
T: pomo
Itse ihailin entistä pomoani kovasti, koska hän oli paitsi todella hyvä ja ammattitaitoinen pomo, myös komea ja muutenkin aika hieno mies.
Mutten olisi voinut kuvitellakaan mitään seksisuhdetta hänen kanssaan.
Uskon kyllä itsekin siihen, että pomo tajuaa pitää näppinsä erossa, sillä naisvaltaisen alan pomona ei vaimoni ole varmastikaan ensimmäinen joka häneen ihastuu ja voin vain kuvitella sitä juoruilun määrää, joka siitä käynnistyisi. Toisaalta jos sattuu juuri kaipaamaan seikkailua...
Mutta paras vain pitää pää kylmänä.
Itse olen ollut yhdessä mieheni kanssa 20 vuotta ja olen ehtinyt sinä aikana ihastumaan ja jopa melkein rakastumaan monta kertaa. Ikinä en ole pettänyt, mutta ekalla kerralla tein sen virheen, että kerroin miehelleni näistä tunteista toista kohtaan (suhteemme kärsi silloin melkoisen kriisin). Myöhemmin olen pitänyt mölyt mahassa ja nauttinut ihastuksen tunteesta ja odottanut luottavaisin mielin, että menee ohi ja aina ne on menneet ohi. Nyt vaan on sellanen rakastumis-juttu meneillään ja odotan nyt sen laantumista. Paha vaan tässä asiassa on, että vastapuoli on myös ihastunut. Mutta silti se tulee jäämään platoniseksi.
Olenhan minäkin ollut ihastunut ja aina se on pikkuhiljaa hiipunut, mutta tiedän kyllä monta työpaikkaromanssiakin.
Niin kauan kun voi luottaa siihen, että edes toinen kieltäytyy viemästä juttua pidemmällä, huolta ei ole!
Jotain erityistähän vaimosi pomossa on ainakin hänen silmissään. Hirveästi en laskisi sen varaan, etteikö pomo huomaisi ja hyödyntäisi tilannetta, mutta siinä varmaan olet oikeassa, ettei siitä mitään vakavampaa synny.