Lähi-idän "sotaveteraanit" jo kotona!
Kommentit (25)
Olen asunut tupaissa, alepeukutan aina palstalla! -ihosyövästä kärsivä palstapunkero
Vapaaehtoisesti on lähdetty lentokoneilla lähi-itään ja ties minne thaimaahan. Pitäisi itse myös maksaa paluulennot
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoisesti on lähdetty lentokoneilla lähi-itään ja ties minne thaimaahan. Pitäisi itse myös maksaa paluulennot
Ehdottasti, luusereita kaikki, kuten uutisissa näkyi!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pässi olet? Hehän ovat jo maksaneet paluulennon, ja nyt maksoivat vielä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lomamatkoihin kuuluu paluulento ja se on maksettu ennen kuin lähdetään lomalle.
Joko Kananen ja Kukkonen on kotimaassa ?
Kuka juntti lähtee katsomaan jotain aavikkoa ja korkeita taloja? ei voi juntimpaa toimintaa olla.
Stubb 6.12. tälle porukalle jotain kunniamerkkiä antamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti lähtee katsomaan jotain aavikkoa ja korkeita taloja? ei voi juntimpaa toimintaa olla.
Uli uli uli, köyhän rutinaa on ilo kuunnella.. uli uli uli 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rikas, sä olet köyhä, juntti. Käyhän painamassa taas vuohta Dubaissa! :D
Nyt on sitten sotaharjoitukset käyty .
Voidaan huudella evakko huutelua monen maan kansalaisille nykyään. EVAKKOREKI laulua YouTube
Suomesta käsin on hyvä käydä välillä terrorisoimassa Lähi-Idässä ja välillä lomailemassa Malediiveilla. Välillä takaisin Suomeen sossun luukulle keräämään veronmaksajilta matkarahoja. Vankilaankin kannattaa välillä tutustua, koska Suomen vankilat voittaa viiden tähden hotellit mennen tullen. Ei tarvitse kuin raizkata lapsi tai vanhus ja äänestää vasemmistopuolueita, niin nautinto on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko som e soturi käynyt koskaan tallinnaa kauempana?
Kusay Wisam Muatamad Ahmad Al-Modarris
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rikas, sä olet köyhä, juntti. Käyhän painamassa taas vuohta Dubaissa! :D
Olet olet joka yö kunnes heräät😂😂😂😂😂 jatka ulinaasi😂😂😂 kli uli uli..
Allu valavuori on näiden sotureiden suurin idoli, siinä on taso!
Passi pois noilta luusereilta, eläköön siellä kaapuyhteiskunnissa.