Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopetus ilman motiivia

Vierailija
09.03.2026 |

Onko kukaan lopettanut tupakointia jos ei ole ollut minkäänlaista motiivia siihen. En siis halua lopettaa tupakan polttoa, mutta paine yhteiskunnan puolelta on kova, hintojen nousu, tupakointikiellon jne. Minua ei motivoi raha eikä terveys. Niinpä kiinnostaakin tietää onko joku oikeasti luopunut tupakasta ilman motiivia sen lopettamiseen? Ja jos on, kuinka on sen tehnyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai siihen jonkun motiivin tarvitsee. Itsellä motiivina oli toki terveys, mutta myös se etten halunnut olla niin riippuvainen jostain aineesta. Nyt oikein säälittää ihmiset joiden on pakko mennä pakkaseen hytisemään syöpäkääryleen takia. Oli aika vapauttava tunne kun tajusin, että lopettamisen myötä myös se hytinä kaikessa säässä loppui. Poistuminen baarista röökipaikalle, tärinät pitkällä lennolla.
Yhtenä motivaattorina toimi myös entisen heilan isän lause: "Vanhat äijät haisee nortille ja Mennenille." Tupakoitsijathan haisevat ihan hirveälle enkä halunnut itse olla nortinhajuinen vanha äijä kun olin kolmekymppinen nainen. 

Vierailija
2/3 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla tuossa monta motiivia. 

mutta paine yhteiskunnan puolelta on kova, hintojen nousu, tupakointikiellon jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sun pakko lopettaa? Ajattele vaikka ettei tarvitse kärsiä niistä huonoimmista vuosista dementikkona.

Vähentää voit niin säästyy vähän rahaakin ja ylpeä siitä, että kykenee vähentämään.