Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työpaikan vaihto työkaverin takia

Vierailija
09.03.2026 |

Onko teistä kukaan vaihtanut työpaikkaa ikävän työkaverin takia? Paraniko elämänlaatunne? Olen työssä mistä tykkään. Työssäni on monia hyviä puolia, mutta työpaikallani on eräs raskas henkilö. Hän ei anna mitään arvoa työkokemukselleni tai ajatuksilleni. Välillä tuntuu, että mitä paremmin työni teen niin sitä tylymmäksi hän muuttuu. Hän myös laiminlyö toistuvasti ylempää tulevia ohjeita ja käytäntöjä. Hänellä on myös taktiikkana sabotoida suunnitelmiani kertomalla, miten ne eivät herätä kenessäkään kiinnostusta. Häneltä ei luonnollisesti saa myöskään apuja, jos sitä tarvitsisin. Häntä sen sijaan pitää auttaa kädestä pitäen monissa asioissa. Auttaako tähän muu kuin työpaikan vaihto?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En auttas yhtään. Ja ei ole mun ongelma jos kollega ei tee mitä johto määrää. Sanoisin sille, et pidä leipäläppäs kiinni jos ei ole hyvää sanottavaa. Mä siis olen ihan rauhaa rakastava,mut jos toinen on kokoajan negatiivinen,haukkuu tyhjää jne. niin sit sanon. Mulla on kollega, joka on ihan älytön patologinen valehtelija. Yleensä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,mut joskus riittää ja korotan ääntäni,et pitää suunsa kiinni eikä puhu palturia. 

Vierailija
2/5 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kun ilmoitat että haluat tulla työyhteisössä samalla tavalla kohdelluksi kuin kaikki muutkin etkä siedä epäasiallista käytöstä. Ruotuun vaan tuollaiset heti!

Googleta vinkkejä miten narsistin kanssa pärjää, monet neuvot pätee työpaikkakiusaajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vaihtaa yhden ihmisen takia. Seuraavassa työpaikassa voi olla monta ärsyttävää ihmistä ja pahimmassa tapauksessa huono esimies. Keskity omiin töihin ja ala miettimään mitä aioit sanoa tai tehdä tämän ihmisen kanssa, että asiat ei jatku enää samalla tavalla.

Vierailija
4/5 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työelämässä paljon keinoja, joilla voi puuttua kiusaamiseen, ei kannata jäädä kärsimään eikä lähteä pois työstä tuollaisen takia.

Ota yhteys esim.. työterveyteen, luottamusmieheen, työnjohtajaan, henkilöstöpäällikköön, jos sellainen on. Heidän pitää puuttua asiaan.

Vierailija
5/5 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät vapaa-ajalla pataan ja jätät ojaan virumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi