Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei pääse ODOTUS-keskusteluun?!?

19.05.2008 |

koko sivu näyttää TAAS kadonneen..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt minäkään sunnuntai illan jälkeen :(

**liuta painokelvottomia ajatuksia**

Kanelisokeri

Vierailija
2/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekään en ole su illan jälkeen päässyt!!!

kävin laittamassa vähän palutetta taas!! mut nyt en enään niin kiltisti kirjoittanut!!

perk......

miten on mahdollista et kaikki muut taas toimii paitsi odotus ei!?! ÄRSYTTÄÄ!!

nyt ku meil kesänupuilla on vielä jännät ajat menossa!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ollut reissussa torstaista asti enkä tiedä teidän kuulumisista mitään! Ärsyttävää! Juuri kun olisi ne tärkeimmät hetket jakaa asioita!

Selma

Vierailija
4/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRANKIN kun ois ollut hetki aikaa katsella sivuja, kun olen sairispäivällä kotona...

Täytyy varmaan sitten tänne synnytyspalstalle perustaa jotain "varjokeskusteluja" jos sivut ei käytössä. Täällä on ollutkin mun mielestä suht' hiljaista viime aikoina (muistelen että kun 2 v. sitten sain edellisen, täällä oli paljon vilkkaampaa.)

Vierailija
5/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin taas kun olisi aikaa täällä keskusteluissa pyöriä, niin ei pääse.

Mikä olo on sulla Art? Uskoisin, että olet se ko. Art, joka kotiloihin kirjoittaa.

Mulla ke se 37 vko täynnä ja synnyttämään jo olisi hinku tässä vaikka parin viikon sisällä...

Vierailija
6/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täyttyi rv38 ja olo on kaikkea muuta kuin viimeisillään olevalla ; ) Eli siis loistava! Tosin ihan suotavaa onkn, nimittäin tänään saatiin muuttolupa ja viikonloppuna muutetaan sitten vihdoin uuteen omaan taloon!!!!

Tsemiä kaikille mahoille,

eart rv38+0
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=30e4904e-2580-11dd-a1dd-…!

Vierailija
7/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippasen risoo joo, olen niin riippuvainen tuosta kesäkuisten ketjusta odotuspuolella. Sinänsä en haluaisi tästä mahasta millään luopua - etenkin kun kaikki valmistelut vauvaa varten on ihan rempallaan - mutta toisaalta kyllä näitten kipujen ja jomotusten keskellä tekisi mieli päästä jo tositoimiin. Alunperin olen kaikille sanonut että toivoisin tämän syntyvän huomenna, miehen veikkaus viime perjantaista menikin jo metsään joten tuskin se minunkaan arvaus paikkaansa pitää :-)

Jokohan tänään saataisiin tuo meidän oma ketju odotuspuolella toimimaan, toivotaan ainakin.

Nappula 38+0

Vierailija
8/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme näissä uusissa sivuissa on kun ei toimi vieläkään?!?! Hermot menee!

crabu 15+6

Vierailija
9/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tääkin uudistus. Paskan möivät.

Vierailija
10/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hermona, kun on tottunut siellä käymään.....ärsyttävää!!!!!! ja kaiken lisäksi muut tuntuu toimivan mut odotuspalsta ei!??

Vierailija
11/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan palautetta ylläpidolle laittanut saanut selitystä mikseivät sivut toimi? Kun luulis että ei tää nyt mitään rakettitiedettä ole, ja ammattilaisethan näitä sivuja kai sorvaa...

Miksiköhän se on just tuo Odotus-palsta mikä ei pelaa?

Deepest_Blue viikkoja 35+6?

Vierailija
12/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ottaneet pois kokonaan, siitäs saivat, saatanat..

Vierailija
13/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin odotuspuolelle meille UUDEN otsikon. Avautuu kun laittaa 10 otsikoa näkyvin 2. sivu ei toimi (eikä mun näppäimistöö)!!!!!

art

14/14 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki muut sivut näkyy 10 otsikolla, mutta ei sivu 2... Mistä sitten lie johtuu?