Monellako oireeton alkuraskaus?
Itseäni ihmetyttää, kun ei ole mitää raskausoireita, vaikka testit plussaa! Nyt jo rv 7+5 menossa..Tai no rintoja ehkä vähän aristaa, mut ei muuta..Onko muita oireettomia?
Kommentit (5)
Mulla on eka neuvola yli viikon päästä! Ja esikoista odotellaan, siksi kaikki niin uutta ja ihmeellistä! Mutta erittäin ihanaa, kumpa vaan kaikki menisi hyvin! Jotenkin ei vielä usko raskautta todeksi, ennenkuin ekan kerran käynyt neuvolassa..
eikä mitään oireita ole (ollut).
ei ollut kyllä ekastakaan, viikoilla 11 ja 12 väsymystä+kuvotusta,muuten ei mitään,ole huoletta!
ekassa raskaudessa ennen kuin 10+jotain kun rinnat tulivat tosi kipeiksi mutta eivät juuri kasvaneet ja tokassa raskaudessa rinnoissa ei vieläkään mitään tuntemuksia (rv 27 menossa) eikä muutenkaan ole ollut mitään tuntemuksia. Väsykin voi johtua kotona juoksentelevasta taaperosta;) Että ei syytä huoleen! Nauti oireettomuudesta - monilla on vaikea raskaus jo alusta saakka.
Nazu ja vaavi2 rv 27
Ihmettelin asiaa jo tällä palstallakin. Viikko 6+5 tämänhetkisten laskelmieni mukaan menossa eikä mitään oireita ole missään vaiheessa ollut, paitsi ehkä vähän arat rinnat, jos oikein vainoharhaisesti tunnustelee. ;) Lisäksi testit näyttivät minulla pitkään negaa ja sitten haaleaa plussaa. Minulta otettiin hCG viikko sitten, ja arvo oli kuulemma normaalin alarajalla oletettuun raskausviikkoon nähden. Mietin yksityiseen ultraan menemistä, että saisi rajattua tuulimunan ja kohdunulkoisen pois, mutta päädyin lopulta odottamaan neuvolan ultraa. Siihen on kyllä vielä yli kuukausi! Onneksi on muuta puuhaa, niin saa ajan kulumaan.
mullakaan ollut ekassa muita oireita kuin arat rinnat. Väsymys meni pian ohi samoin kuin rasvoittuvat hiukset, muuten olin elämäni kunnossa. Tokassa olikin sitten kunnon pahoinvointi ym ikäviä oireita.
Nyt tässä odottelen oireita saapuvaksi.
-m- rv 4+5