Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naisille kelpaa velkaantunut mies?

Vierailija
09.03.2026 |

Ihmettelen vaan mikä tässä mättää?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 650 000 € asunto ja velkaa puolet.  Vielä olen kelvannut. Kummasti osoite arvoalueella vetää puoleensa. 

Vierailija
22/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani elämäntyyli olisi liian erilainen. Olen itsekin suorastaan köyhistä oloista ja välillä on jopa vuosia tehnyt tiukkaa. Vuosia kahta työtä tekemällä päässyt ns keskiluokkaan. Käytin ennen ja käytän yhä rahani viisaasti tulotasosta riippumatta. Haluan tässä asiassa samanhenkisen puolison 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 47 tonnia

Olkoon vaikka miljoona kun se on miinusta ja typeryysperusteista.

Itselläni on varallisuutta velaton iso asunto, velaton auto ja puolikas täysin remontoitua taloa kaupunkikeskustassa. Miksi helvetissä ottaisin jonkun tyhjätaskun, ulosotossa olevan tollopellen elätiksi varsikin kun sinusta ei ole mitään hyötyä eikä iloa? Et ole ikinä kertonut, mitä iloa ja hyötyä sinusta naiselle olisi. Olet vain jankuttanut, että kaipaat pillua ja läheisyyttä ja muuta paskaa.

Katsopa kun munaa en kaipaa. Saan riittävästi sosiaalisuutta työssäni. Olen liian älykäs haaskaamaan aikaani henkisesti viisivuotiaalle luuserille.

Vierailija
24/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu kuin sinä kelpaa. Se mättää, ap.

Vierailija
25/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on velkaantunut.

Vierailija
26/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuuden kaipuu Monille naisille taloudellinen vakautta tarjoava kumppani tuntuu turvallisemmalta. Velkaa oleva mies saattaa herättää epävarmuutta tulevaisuuden suhteen.

Riski ja epävarmuus Velka voi merkitä taloudellisia riskejä. Ihmiset usein välttävät riskitekijöitä, kun kyse on pitkäaikaisesta suhteesta.

Taloudenhallinnan kuva Velkaantuminen voidaan joskus tulkita merkiksi huonosta taloudenhallinnasta, vaikka syyt velkaan voivat olla täysin ymmärrettäviä (koululainat, yllättävät kulut).

Arvomaailman yhteensopivuus Kumppanin taloudellinen tilanne voi paljastaa asioita arvoista ja prioriteeteista. Jos joku arvostaa säästämistä ja vakautta, velallinen voi tuntua ristiriitaiselta.

Sosiaalinen stigma Ympäristön mielipiteet ja ennakkoluulot voivat vaikuttaa siihen, miten velallinen mies koetaan.

Aiemmat kokemukset Henkilökohtaiset kokemukset voivat muokata käsitystä. Jos joku on aiemmin kokenut stressiä kumppanin talousongelmien takia, hän voi olla varovaisempi.

Elämänvaiheet ja tavoitteet Jos kumppani on velassa ja tavoittelee esimerkiksi omaa asuntoa tai suuria hankintoja, se voi hidastaa yhteisten tavoitteiden toteutumista.

Vierailija
27/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos velkaa ei kiinnosta

Vierailija
28/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mieheni oltiin molemmat (asunto)velallisia kun tavattiin. Ei tuo kumpaakaan haitannut. Ihan itse ollaan velat maksettu. Maksuhäiriöistä miestä en olisi huolinut.

Vierailija
29/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 47 tonnia

Olkoon vaikka miljoona kun se on miinusta ja typeryysperusteista.

Itselläni on varallisuutta velaton iso asunto, velaton auto ja puolikas täysin remontoitua taloa kaupunkikeskustassa. Miksi helvetissä ottaisin jonkun tyhjätaskun, ulosotossa olevan tollopellen elätiksi varsikin kun sinusta ei ole mitään hyötyä eikä iloa? Et ole ikinä kertonut, mitä iloa ja hyötyä sinusta naiselle olisi. Olet vain jankuttanut, että kaipaat pillua ja läheisyyttä ja muuta paskaa.

Katsopa kun munaa en kaipaa. Saan riittävästi sosiaalisuutta työssäni. Olen liian älykäs haaskaamaan aikaani henkisesti viisivuotiaalle luuserille.

En jaksa ees lukea sun tekstiä. Hyvää jatkoa

Vierailija
30/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin lähes 20 tuhatta ja sinne meni autorahat

Vierailija
31/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhdistelylainan mutta sitä ei myönnetä.

Vierailija
32/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vituttaa, jos toisella on koko ajan rahat loppu

Vierailija
33/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä velkainenkin kelpaa kunhan miehellä on jäsen kuin aasilla sekä vuoto kuin orhilla. Silloin mieheen on haluni oleva.

Vierailija
34/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 300000 tilillä enkä ole saanut naista 20 vuoden aikana. Ruma mies ei kelpaa naisille.

Vierailija
35/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli ulosotossa 57 000e kun tavattiin. Kesällä loppuu uo, menihän tuohon 6 vuotta. Kerettiin jo naimisiinkin.

Vierailija
36/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli ulosotossa 57 000e kun tavattiin. Kesällä loppuu uo, menihän tuohon 6 vuotta. Kerettiin jo naimisiinkin.

Eikä ulkonäkökään mikään selitys mut joo eikä edes jännis.

Vierailija
37/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia

Vierailija
38/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu 10 v sitte oli ulosotto ja joi alkoholia ja työtön kelpas kyl naisille. Nyt ei millään enää kelpaa ku naiset on entistä nirsompia.

Vierailija
39/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu siitä mitä velkaatuneella tarkoitat ap?

yrititkö kaunistella asiaa ja kyseessä olikin maksuhäiriömerkintäinen /ulosotossa oleva /sinne joutuva mies vai ihan vain tavallinen velankantaja tyyliin asuntolaina?

Casini peliongelmat en pelaa enää ja alkoholiin menny

eli sinut luokitellaan elämänhallintaongelmaiseksi. parisuhde sellaisten kanssa on usein hyvin hankalaa. valitettavasti ihmiset etenevät juuri ennakkoluuloistaan käsin, joten sinua auttaa vain se, etät löydät neulan heinäsuovasta, eli jonkun, joka osaa tehdä päätäksensä vasta kun on tutustunut kaikkiin faktoihin. 

Vierailija
40/40 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu siitä mitä velkaatuneella tarkoitat ap?

yrititkö kaunistella asiaa ja kyseessä olikin maksuhäiriömerkintäinen /ulosotossa oleva /sinne joutuva mies vai ihan vain tavallinen velankantaja tyyliin asuntolaina?

Casini peliongelmat en pelaa enää ja alkoholiin menny

eli sinut luokitellaan elämänhallintaongelmaiseksi. parisuhde sellaisten kanssa on usein hyvin hankalaa. valitettavasti ihmiset etenevät juuri ennakkoluuloistaan käsin, joten sinua auttaa vain se, etät löydät neulan heinäsuovasta, eli jonkun, joka osaa tehdä päätäksensä vasta kun on tutustunut kaikkiin faktoihin. 

Mene sinä vaikka töihin.