Eksoottisin paikka jossa olet pannut ?
Kommentit (20)
Leikkipuiston kiipeilytorni pakkasyönä. Ei siis aiheutettu lapsille traumoja.
Roihuvuoren vanhan hyppyrimäen päällä.
Temppeliaukion kirkon katolla.
Töölön sairaalan kellarikäytävässä
Kärsämäen paanukirkko, saaren kallioilla veneilijöiden katsellessa, suppilaudalla, baarin penkillä.
Hevoskopissa, raveissa. Hepa ootteli ulkopuolella.
Autossa. Ei nyt niin eksoottista ehkä kuitenkaan
Varatun rouvan kotona usein, kun hänen aviomiehensä oli ulkomaankeikalla. Panimme esimerkiksi keittiön pöydällä, olohuoneen sohvalla ja takkahuoneen paimentolaismatolla. Makuuhuoneessa oli upea, king size sänky, mutta sinne rouva ei minua halunnut. Kysyin syytä ja hän sanoi olevansa harras kristitty ja häntä oli opetettu, että aviovuode on loukkaamaton.
On noita muutamia ihan eksoottisia paikkoja tai tilanteita tullut matkan varrella, kuten lentokoneen vessa. Oli pakko kokeilla 😂
Pasilan aseman junalaituri, kallio moottorittien varrella, kerrostalon rappukäytävä.
Porttikongi kun odoteltiin taksia.
Tässä muutama, t. nainen
Junan vessa
Ravintolan vessa
Puiston penkki
Auton takapenkki
Vaatekaupan sovituskoppi
Duunipaikan kuntosali
Uskonnollisen yhteisön opintoluokka
Metsäpolku
Lomamökkikylän keskellä olevat kalliot
Runkannut olen ihan junan vaunussa. Alkoi panettaa, vaunussa ei ollut ketään muuta kuin minä ja yksi armeijan vaatteet päällä oleva inttipoika. Takki syliin ja käsi farkkuihin. Mitään ei käsittääkseni näkynyt mutta silti se inttipoika osasi just sillä hetkellä tulla kysymään, paljonko kello on. Olen monta kertaa miettinyt, oliko tämä sattumaa vai ei. Tämä tapahtui ysärin loppupuolella. Mutta oikea käsi oli joka tapauksessa märässä pillussa samalla kun kundi seisoi vieressä ja minä katson vasemman käden rannekellosta hänelle ajan. Olin silloin ehkä 20.
Kaikenlaista sitä nuorena.
Äijäluola.
Ite 17 v pojan kloppi.
Vierailija kirjoitti:
Leikkipuiston kiipeilytorni pakkasyönä. Ei siis aiheutettu lapsille traumoja.
Vaikka panit niitä?!
Vierailija kirjoitti:
Päiväkoti. Piti olla tosi hiljaa.
Lasten kanssa siis panit?
Vierailija kirjoitti:
Hevoskopissa, raveissa. Hepa ootteli ulkopuolella.
Voi heppaparkaa mitä teit sille!
Asmuyöllä kirkon portailla. 😋
Myös lumenkaatopaikka. 😂
Notta eksoottistahan se oli kun palmun alla turistikohteessa 1993 silloista naisystävää hoitelin. Lämpöä oli kovin ja hiekka kuumaa. Väkeä rantaviiva pullollaan. Ja me siinä hiekalla "lusikointiin" viltti katsesuojana. En suosita, hikistä hommaa niissä kelein ja vielä munatkin hiekalla kuorruttu. Nolotti kun en saanut nasta räjähtämään. Tai kyllä hän räjähti - hermostollisesti ja verbaalisesti.
Suurin osa täällä ei ole pannut vielä missään.