Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan riittävästi tuloa yhdistelylainaan, mutta eivät myönnä

Vierailija
09.03.2026 |

Kamppailen pahassa velkakierteessä 3 lainaa ja yli 40 tonnia velkaa, yhdistelylainaa eivät myönnä, vaikka olisi helposti tuloa maksella teen jopa 2 työtä, en ymmärrä miksei suomessa auteta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi maksaa tätä lainaa yli 10 vuotta.

Vierailija
2/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap sun kahden työn tulot on kuukaudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelylainojen tarjoajat ovat yrityksiä eivätkä auttavia tahoja. Hakeudu velkaneuvontaan. 

Vierailija
4/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistelylainojen tarjoajat ovat yrityksiä eivätkä auttavia tahoja. Hakeudu velkaneuvontaan. 

Olen hakeutunut silti tarvitsisin, kun ei tässä ole järkeä laina ei lyhene koskaa ja mulle ei jää rahaa

Vierailija
5/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap sun kahden työn tulot on kuukaudessa?

yli 2000 ja voisin maksaa vaikka 600 e lainaa, nyt maksan 700 e 

Vierailija
6/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei jousteta missää rahajutuissa, töitä ei oikein saa lisää, näillä tuloilla pakko pärjätä

Vierailija
7/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taas Allu?

Vierailija
8/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvikaan maksa 10 vuotta, ellet ole ottanut kiinteäkorkoista lainaa. Muuttuvakorkoiset lainat saa maksaa takaisin ilman eri kuluja milloin tahansa. 

Vierailija
9/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voida joustaa niin joudun nyt tiukemmin elämään ja laskee joka penni.

Vierailija
10/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvikaan maksa 10 vuotta, ellet ole ottanut kiinteäkorkoista lainaa. Muuttuvakorkoiset lainat saa maksaa takaisin ilman eri kuluja milloin tahansa. 

Mulla on 12 v maksuaika, mä tarvisin auton ja elämässä jotain, mutta en saa mitää, joudun ajaa romulla

Vierailija
11/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle pitäs jäädä ainaski 150-200 € kk omaa rahaa elämiseen, ruoka ja bensa ja muut erikseen.

Vierailija
12/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en tiedä mitä tässä tehdä

Vierailija
13/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, minä voisin antaa sinulle pyytämäsi lainan, jos minulla olisi siihen rahaa ja mahdollisuus.

Vierailija
14/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakeutunut silti tarvitsisin, kun ei tässä ole järkeä laina ei lyhene koskaa ja mulle ei jää rahaa

just siksihän kukaan rehellinen taho ei anna sinulle lainaa.

vain puolirikolliset pikavippiyhtiöt antavat maksukyvyttömälle riistokorkoisia lainoja.

Vierailija
15/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoittajat ovat yrityksiä, jotka hakevat maksivoittoa laskelmoidulla riskillä. Sinun tapauksesessasi riski on liian suuri potentiaaliseen voittoon nähden, joten eivät myy sinulle. Aika suoraviivaista matematiikkaa ylätasolla. Alatasolla sitten tarkempaa tilastomallinnusta luottoriskin osalta. 

Jo tuosta sinun viestistäsi käy ilmi, ettei kaikki ole paperillakaan hyvin. Murehdit eniten, että Sinulle jäisi itsellesi enemmän rahaa käyttöön. Rahoittajan näkökulmasta olet epävarma maksaja, mitä ilmeisesti luottohistoriasi tukee vahvasti. 

Raha on kasvotonta. Ei sitä kiinnosta sinun murheesi. Ainoastaan tuotto-olettama. 

Vierailija
16/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no en tiedä mitä tässä tehdä

ota lisää pikavippejä, kun olet jo 3 ottanut.

Vierailija
17/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselle pitäs jäädä ainaski 150-200 € kk omaa rahaa elämiseen, ruoka ja bensa ja muut erikseen.

Mihin ihmeen elämiseen, jos se ei sisällä edes ruokaa? 

Ihminen tarvitsee asunnon/suojaa ja ruokaa. 

Kaikki muu on plussaa, mikä pitää ansaita. Jos on rahasta oikeasti tiukkaa, ei silloin tarvitse bensaa - koska ei voi olla varaa myöskään autoon, missä juoksee vuosittaisin kiinteät kulut, vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Muuta kuin tossua toisen eteen, tai vaikka fillarikaupoille. Säästyy jo paljon rahaa vuositasolla. 

Vierailija
18/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko karsia muita kuluja? Muuttaminen halvempaan asuntoon (saatko muuten asumistukea?) voisi auttaa maksamaan lainoja pois nopeammin.

Vierailija
19/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ikävä tilanne.  En ymmärrä, että tälläisessä tilanteessa ei voida käyttää yhdistelylainaa, johon se on nimenomaan tarkoitettu. 

Vierailija
20/22 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jääkin, paljonkin enemmän, jos viitsii opiskella itselleen tarpeeksi korkean tutkinnon. Ihmisen pitää lukea pitkälle, niin palkka on hyvä. Ei mikään hanttihomma voi olla yhtä hyvin palkattua kuin korkeamman tutkinnon suorittaneen palkka. On turha valoittaa palkan pienuutta, jos ei ole viitsinyt lukea tarpeeksi.