Brio Twinetet vastasyntyneelle?
Meillä alkaa olla tarvetta tuplarattaille pian ja Brio Twinettejä olin harkinnut. Livenä en ole kyseisiä rattaita vielä nähnyt tai mitä nyt ohimennen kadulla, mutta en siis ole niihin itse päässyt tutustumaan tarkemmin. Brion nettisivuilta luin, että suositusikä näille rattaille olisi vasta 6kk eteenpäin. Tämä oli yllätys, sillä luulin rattaiden soveltuvan sisarusrattaiksi jo ihan vastasyntyneestä kuten Doublewavetkin. Mikä siis syynä tuohon, etteivät sovellu ihan vastasyntyneelle? Eikö selkänojaa saa täysin makuuasentoon?
Onko kellään muistikuvaa milloin noihin Twinetteihin on tullut säädettävä työntöaisa? Sitähän ei kai vanhemmissa malleissa ole.
Kommentit (2)
Moi! Meillä on Brio Twinette-rattaat. Olleet käytössä vauvasta lähtien pienimmäisellä kantokassin kanssa. Kai se 6kk on vaan suositus ikä ja mielestäni kantokassin kanssa ei ole mitään " vaaraa" vauvallakaan :) Selkänoja menee makuuasentoon asti.
Twinetet ovat todella kapea eli ovista pääsee hyvin ja kaupungillakin helppo liikkua, myös autoon pakkaaminen ei vie paljon tilaa.
Muistaakseni 2004 vuoden mallissa ei ole säädettävää työntöaisaa, mutta taas olen pistänyt merkille että vuoden 2005 malleissa työntöaisoissa on ollut ongelmia (kuten meillä vaihdettiin koko runko uuteen ja toimii hyvin!)
mutta kantokassin kanssa soveltuu myös vastasyntyneelle.2005 tuli säädettävä aisa.itsellä ollut 2004 malli.miinuksena tosin se kun työnnetään vaan kasvot menosuuntaan.itse hankin nyt kun 4 lapsi syntyy noi doublet.on kyl kätevät heittoaisan ja laskettavan turvakaaren takii,ja parasta ni kevyet...vaikka nyt työnnelly 3vuotiasta ja 1,5vuotiasta...